عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ سازی و مقابله با کرونا همکاری کنند

فرماندار آزادشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه :

اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ سازی و مقابله با کرونا همکاری کنند

 اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ سازی و مقابله با کرونا همکاری کنند

نشست خبری مشترک فرماندار به همراه فرمانده سپاه پاسداران و مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با خبرنگاران در آستانه 13 آبان برگزار و از اجرای برنامه های ویژه این روز در فضای مجازی خبر داده شد.

سید رسول حسینی فرماندار در این نشست که ظهر امروز 12 آبان 99 برگزار شد گفت : تمام برنامه های ملی و مذهبی در کشور دست خوش بیماری منحوس کرونا قرار گرفته است و با توجه به وضعیت حاد شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا از اصحاب رسانه خواست تا در زمینه فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با ستاد شهرستانی مقابله با کرونا همکاری نمایند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان به 38 بیمار رسیده است از لغو کلیه برنامه ها، همایش ها و تجمعات در شهرستان و مدارس خبر داد.

ایشان با اشاره به سه رویداد تاریخی در 13 آبان ماه ؛ افزود : تبعید حضرت امام راحل به ترکیه ـ اعتراض دانش آموزان در سال 57 و به شهادت رسانده شدن56 نفر از دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام و نیز در 13 آبان سال 58 تسخیر لانه جاسوسی رقم خورد که از سوی امام راحل به انقلاب دوم تعبیر شد و در روز 13 آبان به نام "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نامگذاری گردید .

لازم به ذکر است در این نشست خبری قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر از برگزاری دهها برنامه فرهنگی هنری بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز 13 آبان در فضای مجازی خبر داد و گفت: برگزاری گفتمان های دینی، مسابقه کتابخوانی با موضوع سردار دلها شهید سلیمانی در فضای مجازی از برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد وغبارروبی گلزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهدای دانش آموزی ازبرنامه هایی است که با رعایت پروتکلهای بهداشتی تاکنون اجرا شده است.

وی همچنین به کنکور سراسری 99 اشاره کرد و گفت:5 نخبه آزادشهری در رشته پزشکی، 29 داوطلب هم در دانشگاه فرهنگیان و 14 داوطلب این شهرستان در دانشگاههای معتبر دولتی قبول شده اند.

ایشان در ادامه از کسب رتبه سومی دبیرخانه قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی خبر داد و گفت: دبیرخانه قطب کشوری ادبیات و علوم انسانی تنها دبیرخانه کشور می باشد که در شهر آزادشهر دایر است واین دبیرخانه از بین 11 دبیرخانه کشوری دیگر که در مرکز استانها دایر است موفق به کسب رتبه سوم شد.

سپس سرهنگ ابطحی فرمانده سپاه آزادشهر از توزیع بیش از 100 بسته کمکهای مومنانه در بین نیازمندان در مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی خبر داد و گفت: با توجه به خیز بلند ویروس کرونا در شهرهای استان بویژه شهرستان آزادشهر، سپاه پاسداران همچون قبل در کنار مردم و ستاد شهرستانی مقابله با کرونا قرار دارد و هر کمکی که بتوانیم در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس در شهرستان انجام خواهیم داد. 

 

اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ سازی و مقابله با کرونا همکاری کنند

 

اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ سازی و مقابله با کرونا همکاری کنند

 

اصحاب رسانه در زمینه فرهنگ سازی و مقابله با کرونا همکاری کنند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 230
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 10093

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 672
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11764
بازدید سال:87523
بازدید کل:2457849