عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهل و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد


چهل و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 چهل و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

چهل و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر با دستور کار آسیب های اجتماعی با رویکرد کاهش خشونت و مدارا ،ارائه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی و 14 آبان روز فرهنگ عمومی در محل دفتر فرماندار برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حسینی فرماندار ضمن تبریک میلاد پیامبر خاتم و امام جعفر صادق و هفته وحدت گفت : عنصر فرهنگ از عناصر مهم در زندگی فردی و اجتماعی است و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در این مورد باید با فرهنگ به عنوان یک زیرساخت مهم در توسعه اجتماعی نگاه کرد.

فرماندار آزادشهر به جایگاه و اهمیت شورای فرهنگ عمومی در جامعه اشاره کرد وگفت : یکی از وظایف شوراهای فرهنگ عمومی حرکت به سمت تدوین راهبردهای اجتماعی است، که باید شورای فرهنگ عمومی بهترین مکان برای رشد و پایش اقدامات فرهنگی و هماهنگی بین دستگاها باشد.

ایشان درباره مدارای اجتماعی و نقش آن در پیشگیری از خشونت های خانوادگی، با بیان اینکه تاب آوری روی دیگر مدارای اجتماعی و از راهکارهای شناخته شده در ترمیم و ترویج آرامش و پیشگیری از خشونت در جامعه است، گفت: طرح ملی تاب آوری اجتماعی، مدل اجتماعی اقتصاد مقاومتی بوده و ضروری است خانواده ها در برابر تکانه های درونی و آسیب های اجتماعی مقاوم شوند.

در ادامه حسینی فرماندار در خصوص روز 14 آبان روز فرهنگ عمومی تسریع کردند: تقویت بنییه فرهنگی یک جامعه رسالت اصلی همه ارگانها بخصوص اعضاء شورای فرهنگ عمومی خواهد بود چرا که هر جامعه ایی که دارای فرهنگ قوی باشد می تواند به سمت و سوی پیشرفت و توسعه بهتر گام بردارد.

لازم به ذکر است در این جلسه ناصری رئیس اداره امور کتابخانه های عمومی شهرستان آزادشهر در خصوص هفته کتاب و کتاب‌خوانی ، برنامه‌های این هفته را ارائه کردند که هم زمان با اولین روز این هفته به اجرا در خواهند آمد.

ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از ۲4 تا ۳۰ آبان در مراکز کانون آزادشهر هم زمان با سایر مراکز کانون سراسر کشور به اجرا در می آیند.

 

چهل و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

چهل و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 289
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 10071

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 674
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11766
بازدید سال:87525
بازدید کل:2457851