عضویت    ورود
ورود به سایت
» مطالب برای 09.06.1398


بازدید معاون عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر از پروژه تعریض جاده بین المللی آزادشهر به شاهرود


بازدید معاون عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر از پروژه تعریض جاده بین المللی آزادشهر به شاهرود

 

عصر امروز شنبه 9 شهریورماه؛ "حمیدرضا ملک حسینی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به همراه "محمدرضا جفایی" بخشدار چشمه ساران و باشقره رییس اداره راه و شهرسازی با حضور در بخش چشمه ساران از پروژه تعریض و ترانشه برداری جاده بین المللی آزادشهر به شاهرود بازدید نمودند.

کد خبر: 6938


دیدار رییس شورای هماهنگی بانک های استان با فرماندار شهرستان آزادشهر

 

عصر امروز پنج شنبه 9 شهریورماه؛ مديرعامل بانك ملي استان و رئيس شوراي هماهنگي بانك هاي استان گلستان به همراه منتظری رییس بانک ملی مرکزی شهرستان به منظور ارائه گزارشی از خدمات بانک ملی ایران و تبیین برنامه ها و اجرائی نمودن آنها با فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: 6937


نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان آزادشهر اجرایی می شود

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در دیدار مدیر بیمه سلامت شهرستان گفت: همه امکانات و زیرساخت های لازم برای اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان آزادشهر فراهم شده است.

کد خبر: 6936

به مناسبت آغاز هفته تعاون؛

دیدار جمعی از تعاونگران شهرستان آزادشهر با فرماندار

دیدار جمعی از تعاونگران شهرستان آزادشهر با فرماندار

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در دیدار با تعاونگران گفت: فعال نموده بخش تعاونی در راستای اصل 44 قانون اساسی مشکلات حوزه اقتصادی و اشتغال استان و شهرستان را مرتفع خواهد کرد.
کد خبر: 6935


سیاهپوش کردن اداره آموزش و پرورش آزادشهر

 

سیاهپوش کردن اداره آموزش و پرورش آزادشهر

 

   به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری سیدوسالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ماه محرم، بیرق سیاه بر سردرب اداره آموزش و پرورش این شهرستان افراشته و فضای فیزیکی این اداره سیاهپوش شد.
کد خبر: 6934


بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی نگین شهر

بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی نگین شهر

 

فرماندار در بازدید از کتابخانه عمومی نگین شهر گفت: با همکاری و اختصاص اعتبار مشترک از سوی فرماندار و اداره کل کتابخانه های عمومی استان و مشارکت شهرداری نگین شهر؛ کتابخانه عمومی این شهر تا قبل از پایان سال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: 6933


دیدار و گفتگو امام جمعه با فرماندار شهرستان آزادشهر

 

صبح امروز شنبه 9 شهریورماه ؛ حجت الاسلام و المسلمین "شهابی" امام جمعه با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با مسائل و مشکلات شهرستان گفتگو کرد.

کد خبر: 6932


همایش بزرگ‌خانواده در دبیرستان شاهد دختران آزادشهر

 

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، بمناسبت گرامیداشت روز خانواده همایش بزرگ‌خانواده در دبیرستان شاهد دختران با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی،رئیس اداره تبلیغات اسلامی ومعاون آموزشی وپژوهشی آموزش و پرورش آزادشهر برگزار شد...
کد خبر: 6929


غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان آزادشهر به مناسبت هفته دولت

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت هفته دولت روز پنجشنبه با حضور دکتر گلزاری مدیریت شبکه بهداشت و درمان و پرسنل مرکز بهداشت و بیمارستان حضرت معصومه (س) انجام شد.
حاضرین در این مراسم معنوی پس از قرائت فاتحه از مقام این شهیدان تجلیل نموده و یاد و خاطره دلاوریها، رشادتها و جانفشانیهای شهدای این شهرستان را گرامی داشتند. 
کد خبر: 6928


برگزاری مراسم زیارت عاشورا به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و شهدای دولت با حضور دکتر گلزاری مدیریت شبکه بهداشت و درمان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر برگزار گردید.
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر دعای زیارت عاشورا در این شبکه برگزار گردید سپس دکتر گلزاری ضمن تبریک هفته دولت از خدمات و تلاشهای کلیه پرسنل عرصه سلامت تقدیر و تشکر نمودند. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر: 6927

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856