فرمانداری آزادشهر
پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان > نسخه قابل چاپ > مشکلات و نیازمندی های حوزه ثبت احوال شهرستان آزادشهر بررسی شد
صفحه نخست > --- > مشکلات و نیازمندی های حوزه ثبت احوال شهرستان آزادشهر بررسی شد

مشکلات و نیازمندی های حوزه ثبت احوال شهرستان آزادشهر بررسی شد


4 تیر 1398. نويسنده: آزادشهر

 

علیرضا قره خانی رییس اداره ثبت احوال شهرستان آزادشهر با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با مشکلات و نیازمندی های حوزه ثبت احوال شهرستان گفتگو کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این دیدار اظهار داشت: اداره ثبت احوال را یکی از ادارات مهم و کلیدی در زمینه ایجاد پایگاه اطلاعات جمعیتی ، ارائه آمارهای وقایع چهار گانه حیاتی کشور و زیر بنای برنامه ریزی های ملی ، استانی و شهرستانی می باشد. لذا در راستای انجام هر چه بهتر وظایف محوله به این دستگاه ، سایر نهاد ها و ارگانهای دولتی می بایست همکاری تمام و کمالی با این اداره داشته باشند که در این راستا فرمانداری شهرستان نیز همواره در جلسات سالیانه شورای ثبت احوال ، به این مهم اشاره و تاکید داشته است.وی افزود اداره ثبت احوال نیز متقابلا موظف به ارائه آمار و گزارشات دقیق در خصوص وقایع حیاتی و سایر وظایف محوله می باشد.
فرماندار در ادامه خواستار ارائه تحلیل آماری وقایع 4 گانه در شهرستان شد و تحقیق و علت یابی دلیل افزایش و کاهش وقایع را بیس برنامه ریزی های تحولات آینده شهرستان ذکر کرد.
 
در ابتدای این دیدار قره خانی ضمن تشکر از حمایت های فرماندار از مجموعه ثبت اجوال شهرستان گفت: در راستای برنامه ریزی های انجام شده و بر اساس اهداف سازمانی هر نوع همکاری و تعاملی که ادارات شهرستان نیاز داشته باشند مجموعه ثبت احوال انجام خواهد داد.
رییس اداره ثبت احوال شهرستان در انتها خواستار حمایت و پشتیبانی فرماندار در راستای تکمیل پروژه ساختمان اداری اداره ثبت احوال شهرستان آزادشهر شد.


بازگشت