عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان آزادشهر


برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان آزادشهر

برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان آزادشهر

  به گزارش روابط عمومی اداره  صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر ، به مناسبت ایام الله دهه  مبارک فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای اصناف و سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی  ، مراسم نورانی و معنوی  یادواره شهدای اصناف شهرستان آزادشهر  با حضور خانواده های معظم شهدا و جانبازان و بازاریان و سایر اقشار آزادشهر و  امام جمعه ، فرماندار و  مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان در فضایی معنوی  و مملو از عشق به اهلبیت (ع) و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در محل حسینیه  چهارده معصوم (ع) آزادشهربرگزار و سردارملک مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان  ضمن تبریک ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ، مطالبی در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی و شهدای عزیز اصناف و سیدالشهدای مقاومت سردار رشید اسلام حاج قام سلیمانی و همرزمانش ایراد نمود.
ایشان همچنین به جنگ اقتصادی دشمنان اسلام و ایران اشاره کرده و یادآور شدند: در هر زمان و مقطعی که گوش به فرمایشات مقام عظمای ولابت دادیم، با موفقیت از مشکلات عبور کردیم.  از جمله منویات رهبر معظم انقلاب، شرکت گسترده و باشکوه در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن و نیز شرکت حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب صحیح افراد مومن ، ولایتمدار ، انقلابی و شجاع است تا انشاء الله به پیشرفتهای بزرگ تری در آغاز چهل سال دوم عمر مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی نایل آییم..
سپس مداح اهلبیت (ع) به مدیحه ثرایی و ذکر اهلبیت و حضرت اباعبدالله الحسین علیهم السلام و شهدای انقلاب و اصناف و مقاومت پرداخت. در پایان مراسم حاضرین صبحانه را میهمان شهدای عزیز اصناف بودند.
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 548
بازدید دیروز: 251
بازدید ماه:1399
بازدید سال:11838
بازدید کل:2382164