عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گردهمایی ائمه جماعات مدارس شهرستان آزادشهر


گردهمایی ائمه جماعات مدارس شهرستان آزادشهر

 
   به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر در گردهمایی ائمه جماعات مدارس این شهرستان که با حضور امام جمعه،نماینده مجلس شورای اسلامی،معاون سیاسی امنیتی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه برگزار شد بر توجه به نماز جماعت مدارس تأکید شد.
  حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در این مراسم با اشاره به نقش نماز و باورهای دینی در کاهش آسیبهای اجتماعی از ائمه جامعات مدارس خواست تا با برقراری ارتباط صمیمی با دانش آموزان زمینه را برای جذب آنان به مسائل اخلاثق و دینی مهیا نمایند.وی از اعزام حدو 40 طلبه خواهر و برادر از حوزه های علمیه به مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.
 در ادامه علیرضا ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی هم از عزم مجلس جهت پیگیری و رفع مشکلات ائمه جماعات و طلاب خبر داد و گفت: در تطق خودم این مسئله را عنوان کردم و پیگیرش نیز هستم.
 آنگاه حسین لاری کمان معاون سیاسی امنیتی فرماندار با بیان اینکه هرچه به مسائل اعتقادی و اخلاقی دانش اموزان توجه شود میزان آسیبهای اجتماعی کاهش خواهد یافت افزود: حضور ائمه جماعات در مدارس فرصت مناسبی جهت ارتقای باورهای دینی دانش آموزان و پایبندی آنان به مسائل اخلاقی خواهد شد.
  سپس قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم ضمن تشکر از امام جمعه این شهرستان بابت حضور مستمر در سه شمبه های هرهفته در یکی از مدارس، اعزام روحانیون بعنوان امام جماعت به مدارس را در رفع شبهات دینی و شرعی دانش آموزان مؤثر بیان کرد.
 در پایان از ائمه جماعات مدارس سال تحصیلی گذشته با اهدای جوایزی تجلیل شد.
 

گردهمایی ائمه جماعات مدارس شهرستان آزادشهر

 

گردهمایی ائمه جماعات مدارس شهرستان آزادشهر

 

گردهمایی ائمه جماعات مدارس شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 701
بازدید ماه:1605
بازدید سال:12044
بازدید کل:2382370