عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، در جلسه شورای آموزش و پرورش  این شهرستان که در دفتر امام جمعه نگین شهر برگزار شد طرح جابجایی برخی مدارس شهری آزادشهر و نگین شهر مورد بحث و بررسی قرار گزفت.

در این جلسه ابتدا حبیب شفایی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز قدردانی از حضور باشکوه مردم در حماسه 29 اردیبهشت، ضمن تأیید کلیت طرح جابجایی برخی مدارس شهری بر تلاش جهت رفع مشکلات خانواده های دانش آموزانی که در طرح جابجایی دچار مشکل می شوند تأکید کرد.
در ادامه حجت الاسلام بهرامی امام جمعه نگین شهر بااشاره به نقش خانواده  و مدرسه در تربیت دینی فرزندان همکاری مستمر اولیا با مدرسه در این فرآیند مهم بیان کرد. 
 آنگاه مهدی مفیدی مدیر آموزش و پرورش آزادشهر بااشاره به افزایش کیفیت آموزشی و رعایت عدالت آموزشی بعنوان سیاستهای آموزش و پرورش افزود: طرح جابجایی برخی از مدارس آزادشهر درسال تحصیلی آینده باهمین هدف درحال مطالعه و سپس اجرا خواهد شد. 
 در پایان این جلسه مدیر آموزش و پرورش آزادشهر طی مصاحبه ای خبری درخصوص اهداف و مزایای طرح جابجایی برخی مدارس شهری، افزایش برخورداری دانش آموزان مدارس تک شیفت از 250 نفر در سالجاری به 1200 نفر در سال تحصیلی آینده، برقراری عدالت آموزشی بین دانش آموزان، افزایش ساعت آموزشی دانش آموزان مدارس تک شیفت و ارتقای کیفیت آموزشی را از اهم مزایای این طرح بیان کرد. وی همچنین رفع مشکلات اولیای دانش آموزان درخصوص دوشیفته بودن فرزندان خود مخصوصا در شیفت عصرکه هنگام  تعطیلی مدرسه هوا تاریک می شود را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: آموزش در شیفت صبح طبق نظر کارشناسان خیلی موثرتر از شیفت بعدازظهر می باشد و با اجرای طرح جابجایی در چند نقطه شهر مدرسه ثابت صبح خواهیم داشت (دو مدرسه دخترانه با ظرفیت حدودا 600دانش آموز و یک مدرسه پسرانه با ظرفیت 600 دانش آموز)،مدارس ثابت صبح، هیچ شهریه ای دریافت نمی کنند و معلمین مجرب در آنجا سازماندهی خواهند شد. مفیدی گفت: تمامی موارد طرح مورد بررسی قرار گرفته حتی از نظر بهداشتی و تربیت بدنی محیطی بسیار مناسب ایجاد خواهد شد و حتی با اجرای این طرح کیفیت آموزش در مدارس متوسطه 2 نیز بالا خواهد رفت.    جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 632
بازدید دیروز: 251
بازدید ماه:1483
بازدید سال:11922
بازدید کل:2382248