عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » زمان و شرایط جدید ثبت مجوز مراکز مهارت آموزی بخش فرهنگ و هنر اعلام شد


زمان و شرایط جدید ثبت مجوز مراکز مهارت آموزی بخش فرهنگ و هنر اعلام شد

 

از سوی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زمان و شرایط جدید ثبت مجوز مراکز مهارت آموزی بخش فرهنگ و هنر اعلام شد.     
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر،با توجه به دستورالعمل صدور مجوز برگزاری دوره آموزش های مهارتی(ابلاغیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)  وبر اساس بند 19 مصوبه هفدهمین جلسه کمیته راهبردی آموزش های مهارتی و همچنین در اجرای مصوبات هیات مقررات زدایی دولت مبنی بر تسهیل در صدور مجوزهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر، زمان و شرایط جدید ثبت مجوز مراکز مهارت آموزی تبیین و تشریح شد.

فرآیند صدور مجوز مراکز مهارت آموزی در سامانه آزمون برای متقاضیان برگزاری دوره های مهارتی از 20 شهریور سال جاری آغاز شده است و از سال تحصیلی جاری دیگر محدودیتی(بازه ی زمانی در طول سال) برای ثبت مجوز جدید وجود نخواهد داشت.

متقاضیان می توانند در هر زمانی از سال تقاضای خود را به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها ارائه کرده و به تبع آن ادارات کل، بعد از بازدید از مکان معرفی شده از سوی متقاضی، بررسی دقیق و طی مراحل قانونی و تعیین ظرفیت، اقدام به صدور مجوز کند.

 مراکز مهارتی در هر زمانی که مجوز جدید دریافت کرده و یا مجوزشان تمدید می شود صرفا می‌توانند در اولین نیمسال تحصیلی پیش رو(نیم سال اول مهر ماه و یا نیم سال دوم دی ماه) که از سوی این دفتر اعلام می‌شود برای ثبت نام فراگیران اقدام کنند.

 در این راستا دارا بودن شرایط و مدارک لازم به منظور صدور مجوز الزامی است و اساس تعیین ظرفیت هر مرکز مهارتی، 2 متر فضای آموزشی برای جذب هر مهارت آموز در هر نوبت آموزشی است.

هر مرکز می تواند تا سقف حداکثر200 نفر دو 2 نوبت صبح و بعداز ظهر اقدام به جذب و ثبت نام فراگیر کنند. همچنین کلاس های نظری و کارگاه عملی، مستقل از بخش اداری بوده و دارای تجهیزات لازم متناسب با رشته های مرتبط باشد.      
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 527
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3658
بازدید سال:91187
بازدید کل:2461513