عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان


دیدار مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان

دیدار مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، کوهساریان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دیدار کرد.

این نشست با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و لزوم استفاده بهینه از این فصل جهت رشد و اعتلای دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف و همچنین مرمت و بهسازی مدارس انجام شد.

یعقوب کوهساریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در این نشست با حیاتی شمردن نقش فصل تابستان در رشد و پیشرفت دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف خاطر نشان کرد: طرح اوقات فراغت در سراسر مدارس شهرستان برگزار خواهد شد و یکی از ملاک‌های مهم ارزیابی مدیران در مدارس همین امر خواهد بود که باید با جدیت پیگیری شود.
وی در ادامه افزود: تعداد زیادی از مدارس شهرستان آزادشهر در شهر و همچنین روستاها، نیازمند بهسازی هستند که در این امر نیازمند همراهی سپاه پاسداران هستیم تا در قالب اردوهای جهادی همراه ما باشد.

سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر نیز گفت: آموزش و پرورش در تمام امورات خود سپاه را در کنار خود ببیند و باید این اعتقاد وجود داشته باشد که سپاه و آموزش و پرورش در کنار هم در جهت رفع مشکلات و همچنین افزایش سطح زندگی آحاد جامعه در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.
حسینی با اشاره به طرح جوانه‌های صالحین در سطح پایگاه‌های مقاومت بر لزوم تعامل دو دستگاه در برنامه‌های تابستان برای نوجوانان تاکید کرد و افزود: امیدواریم تا ارزش افزوده‌ی خوبی در پایان تابستان داشته باشیم. 
وی همچنین در رابطه با بهسازی مدارس شهرستان نیز برای همکاری با آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرد و با اشاره به حضور فعال گروه‌های جهادی در برنامه‌های تابستان خاطر نشان کرد: با تمام توان، گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات عمرانی مدارس تلاش خواهند کرد.
 
 

دیدار مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 546
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3677
بازدید سال:91206
بازدید کل:2461532