عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برپایی نمایشگاه صنایع خلاق فرهنگی و صنایع دستی دانشجویانشهرستان آزادشهر


برپایی نمایشگاه صنایع خلاق فرهنگی و صنایع دستی دانشجویانشهرستان آزادشهر

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر طی نشست هم اندیشی با معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر از برپایی نمایشگاه صنایع خلاق فرهنگی و صنایع دستی با هدف حمایت از دانشجویان توانمند در حوزه صنایع خلاق فرهنگی، صنایع دستی و دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ سه شنبه 12 اردیبهشت ماه 1402عسگری رئیس این اداره طی این نشست با اشاره به اهمیت معرفی آثار تولیدی صنایع دستی شهرستان گفت: تلاش اداره میراث فرهنگی این است که از تمام ظرفیت های موجود شهرستانی به منظور رونق تولید صنایع دستی و حمایت از صنعتگران بهره برده و در این راستا بدنبال این هستیم که با کمک مجموعه فرهنگی دانشگاه صنایع دستی را در رشته ها و گروه های اقتصادی دانشگاهی شکل دهیم و از این طریق کار آفرینی و بازار یابی در حوزه صنایع دستی را تقویت نماییم.

او افزود: ما می توانیم با برگزاری چنین نمایشگاه هایی در فضای دانشگاه و مراکز آموزش عالی نسبت به معرفی تولیدات صنایع دستی شهرستان اقدام کنیم که این مورد نیاز به یک فضای تعاملی دارد.

دکتر احمدی معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان آزادشهر یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه را ایجاد انگیزه در کارآفرینان، فروش محصولات و خلق فرصت‌های کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: این دانشگاه سعی بر آن دارد تا حمایت‌های مادی و معنوی بسیار خوبی از فعالیت‌های خلاقانه و اثربخش دانشگاهیان در حوزه کار آفرینی داشته باشد.

وی یادآور شد: در این بازارچه تعدادی از دانشجویان دانشگاه در قالب غرفه های مختلف آثار تولیدی و یا کسب و کار خانگی خود را در قالب آثار هنری از قبیل چرم دوزی، میناکاری، عروسک سازی ،سوزن دوزی، زیور آلات، منسوجات، گلیم، سفال و نیز صنایع غذایی به معرض نمایش خواهند گذاشت.

شایان ذکر است : این نمایشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان آزادشهر در تاریخ 20 اردیبهشت ماه 1402 برپا و پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 538
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3669
بازدید سال:91198
بازدید کل:2461524