عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وبینار و جلسه مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد


وبینار و جلسه مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد

وبینار و جلسه مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، جلسه وبیناری مشترک اداره کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با موضوع اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین با حضور کوهساریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر و تیموری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان انجام پذیرفت.

در پایان این وبینار مدیر آموزش و پرورش و کمیته امداد شهرستان آزادشهر با حضور آخوندی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و خانم بیاری کارشناس ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) به بحث و گفتگو پرداختند.

کوهساریان در این نشست ضمن تبریک سال نو و و بهار قرآن و تشکر از زحمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان از خصایص همیشگی و ثابت اهل بیت (ع) بوده است، کمک کردن و امداد رسانی در فرهنگ اسلامی ما جایگاه ویژه ای دارد.
کوهساریان همچنین اضافه کرد: با درایت و همدلی آموزش و پرورش و کمیته امداد و سایر دستگاه‌ها می‌توان ضمن ارتقای روحیه انفاق و همدلی بین دانش آموزان، فعالیت های نیکوکاری را تقویت کرد.
کوهساریان تصریح کرد: تقویت ارتباط بین دو نهاد آموزش و پرورش و کمیته امداد می‌تواند مشکلات زیادی از نیازمندان به ویژه دانش آموزان را برطرف کند.

تیموری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر نیز در این دیدار، ضمن قدردانی و همکاری بسیار تنگاتنگ آموزش و پرورش و اجرای برنامه هایی نظیر جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری عنوان کرد: هدف از این دیدار تعامل و همکاری بین این دو مجموعه است و حمایت از دانش آموزان مستعد و محروم در مدارس از اولویت های ماست. 
تیموری با اشاره به ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: تعداد ۱۶۴ نفر از حامیان این طرح، از فرهنگیان عزیز می باشد که نهایت تقدیر و تشکر را از این عزیزان داریم.
 

وبینار و جلسه مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد

 

وبینار و جلسه مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 527
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3658
بازدید سال:91187
بازدید کل:2461513