عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با موضوع امر به معروف و نهی از منکر انجام شد؛ شصت و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر


با موضوع امر به معروف و نهی از منکر انجام شد؛ شصت و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر

با موضوع امر به معروف و نهی از منکر انجام شد؛ شصت و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر

 

شصت و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر با دستور کار امر به معروف و نهی از منکر (عفاف و حجاب) با حضور حجت الاسلام منصوری امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی، سید جواد کریمی فرماندار و نائب رییس، طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا و دیگر اعضای جلسه صبح امروز ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در محل دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، در این جلسه ابتدا طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن قرائت دستور کار جلسه مطالبی را پیرامون امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود،  وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی و نهادینه کردن آن تلاش کنیم. 
سپس حجت الاسلام منصوری امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه شهرستان آزادشهر دارای ظرفیت و موقعیت فرهنگی بسیار بالایی است گفت: امر به معروف و نهی از منکر مانند تکه های یک جورچین است که باید با دقت در کنار هم چیده شود تا شکل زیبای آن در جامعه ترسیم شود.
وی افزود: باید ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان بیش از پیش فعال تر شده و گروه های جهادی در راستای عمل به این فریضه به صورت گسترده تر عمل نمایند.
 رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه داد:اگر چه آزادشهر یکی از بهترین شهرستان ها در زمینه عفاف و حجاب است اما تا مدینه فاضله راه زیادی داریم بنابراین تمامی دستگاه ها و نهاد های فرهنگی با نصب بنر و تبلیغات محیطی تلاش کنند تا  در امر ترویج و تبیین حجاب قدم بردارند ما نیز در خطبه های نماز جمعه مکرر مسئله حجاب را عنوان خواهیم کرد.
در ادامه سید جواد کریمی فرماندار و نائب رییس شورا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه الهی باید احیا و در جامعه فرهنگ سازی شود افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی و شرعی است که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی باید جهادی کار شود.
کریمی ادامه داد: یکی از راه‌های ترویج و گسترش معروفات و دوری از منکرات در جامعه بالا بردن سطح  آگاهی‌های شهروندان از طریق تبلیغات محیطی و نصب بنر با شعارهای مناسب است.
نائب رییس شورای فرهنگ عمومی در پایان گفت:در صورتی که کارمندان در ادارات و ارگانهای دولتی نسبت به مسئله حجاب و پوشش، کوتاهی کنند و شورای امر به معروف و نهی از منکر می بایست در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.
در پایان سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 537
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3668
بازدید سال:91197
بازدید کل:2461523