عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رونمایی از ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان


رونمایی از ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان

۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان در بازدید مهندس سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هیات همراه از بخش نمایشگاهی استان گلستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، مهندس سیدعزت الله ضرغامی روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه هم‌زمان با آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با حضور در سالن 40 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از بخش نمایشگاهی استان گلستان در این نمایشگاه بازدید کرد.
در این بازدید ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان توسط وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.
مهندس سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این آیین گفت: معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری به سرمایه گذاران بخش خصوصی از ضروریات توسعه زیرساخت ها است. اما باید این ظرفیت ها در قالب بسته های سرمایه گذاری مشخص و مصوبات قانونی را دریافت کند.
محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان نیز در این آیین گفت: یکی از فرصت های ویژه در شانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری تهران معرفی ویژه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان است.
وی خاطرنشان کرد:  ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۶۵ هزار و ۲۶۲ میلیارد ریال احصا شده و آماده معرفی به سرمایه‌گذاران است.
علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری و مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و جمعی از مقامات و مسئولان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در بازدید از بخش نمایشگاهی استان گلستان همراهی کردند.
بخش نمایشگاهی استان گلستان در این نمایشگاه با متراژ حدود ۳۰۰ مترمربع در سالن ۴۰ واقع‌شده است.
علاوه‌بر استفاده از محصولات و تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی در چیدمان غرفه پذیرایی میهمانان ویژه، در طراحی پلان بخش نمایشگاهی گردشگری استان، ساختمان تاریخی تقوی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) به عنوان هسته مرکزی خواهد بود و سعی شده تا با ساخت شماتیکی از دیوار بزرگ گرگان، این اثر فاخر استان بیشتر به بازیدکنندگان معرفی شود. 
در سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران که همزمان با نمایشگاه گردشگری برگزار می‌شود، ۲۴هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان باهدف بازاریابی، فروش، توسعه و ترویج صنایع‌دستی در سالن‌های ۶ الی ۹ و ۲۷ و ۴۰ محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی تهران به عرضه محصولات شاخص استان می‌پردازند. 

رونمایی از ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان

 

رونمایی از ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان

 

رونمایی از ۱۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان گلستان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 546
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3677
بازدید سال:91206
بازدید کل:2461532