عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک


پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک

 

پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک در استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان به منظور راهبری برنامه ریزی هماهنگی تقسیم کار و نظارت بر تعلیم و تربیت کودکان از بدو تولد تا پایان شش سالگی تشکیل شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: برنامه ریزی جهت تحقق اهداف و مدیریت بهینه کودکستان ها  صورت بگیرد؛ نظارت و برنامه ریزی مناسب جهت اجرای تطبیق مجوز حائز اهمیت است.
نظری افزود: بر عملکرد مراکز و فرآیند صدور مجوز کودکستان ها بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی نظارت شود.
سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی استان گفت: موسسانی که پیش از سال ۱۴۰۱ کودکستان آنها فعال بوده است، مدارک تحصیلی آنها در هر رشته ی آموزش عالی یا حوزوی پذیرفته میشود. لازم به ذکر است این مورد فقط برای شرایط تطبیق مجوز است و مؤسینی که متقاضی اخذ مجوز جدید تأسیس هستند، باید مطابق آیین نامه مزبور عمل نمایند.
عقیلی افزود: برای صدور گواهی سلامت جسم و روان موسسان و در راستای کاهش هزینه ها و تسهیل امور علاوه بر پزشکان معتمد آموزش و پرورش، سایر مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز مشاوره معتبر در سطح شهرستان نیز می توانند گواهی سلامت جسم و روان صادر کنند.
در این جلسه مصوبات جلسه ی قبل پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت و نماینده حوزه ها چالش ها و راهکارهای مورد نظر را ارائه دادند.
لازم به توضیح است؛ شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک در استان با ریاست مدیرکل آموزش و پرورش استان به منظور راهبری، برنامه ریزی، هماهنگی، تقسیم کار و نظارت بر تعلیم و تربیت کودکان (از بدو تولد تا پایان شش سالگی) تشکیل می شود.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 540
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3671
بازدید سال:91200
بازدید کل:2461526