عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ویژه اهالی فرهنگ و هنر؛ برگزاری دوره آموزشی «نقش نماز در تعالی فرهنگ جامعه» در شهرستان آزادشهر


ویژه اهالی فرهنگ و هنر؛ برگزاری دوره آموزشی «نقش نماز در تعالی فرهنگ جامعه» در شهرستان آزادشهر

ویژه اهالی فرهنگ و هنر؛ برگزاری دوره آموزشی «نقش نماز در تعالی فرهنگ جامعه» در شهرستان آزادشهر

 

با حضور جمعی از مسئولان، دوره آموزشی «نقش نماز در تعالی فرهنگ جامعه» ویژه اهالی فرهنگ، هنر و اندیشه شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، دوره آموزشی «نقش نماز در تعالی فرهنگ جامعه» به همت موسسه فرهنگی هنری رهپویان فرهنگ و اندیشه هیرکان و همکاری ستاد اقامه نماز این دستگاه اجرایی و آموزش و پرورش شهرستان در تاریخ 19 بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات مرکز بهداشت ویژه حدود ۵۰ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و اندیشه شهرستان آزادشهر برگزار شد.

در این دوره آموزشی حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان درحضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و مسئول ستاد اقامه شهرستان آزادشهر، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بر لزوم بهره گیری از فرصت های معنوی ماه رجب المرجب به منظور خودسازی و تقرب الهی تاکید کرد.

وی همچنین، به تبیین نقش نماز در شکل گیری هویت فردی و اجتماعی در جامعه ی دینی پرداخت و نماز را نماد بندگی و عبودیت در پیشگاه معبود قلمداد نمود‌.

حجت الاسلام والمسلمین گرزین در ادامه به تشریح ابعاد و زوایای مختلف تاثیر نماز در تعالی فرهنگی جامعه پرداخت و خواستار توجه بیش از پیش به مقوله اقامه نماز توسط آحاد جامعه شد و بر ضرورت برپایی مقدمات اقامه  نماز  توسط دستگاه‌های دولتی و تشکل های دینی تاکید کرد.

در ادامه نشست آموزشی نیز هر یک از حاضرین با ارایه مطالبی در رابطه با نماز و تعالی فرهنگی جامعه، به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختنند.

گفتنی است، موسسه فرهنگی هنری رهپویان فرهنگ و اندیشه هیرکان با محوریت  توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در اقصی نقاط استان گلستان نسبت به هماهنگی و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی ویژه ی اقشار مختلف اقدام نموده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 545
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3676
بازدید سال:91205
بازدید کل:2461531