عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام دعوت مدیر آموزش و پرورش آزادشهر جهت شرکت فرهنگیان، دانش آموزان واولیای آنان در راهپیمایی 22بهمن


پیام دعوت مدیر آموزش و پرورش آزادشهر جهت شرکت فرهنگیان، دانش آموزان واولیای آنان در راهپیمایی 22بهمن

 

پیام دعوت مدیر آموزش و پرورش  آزادشهر جهت شرکت فرهنگیان، دانش آموزان  واولیای آنان در راهپیمایی 22بهمن

 

 به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در پیامی از همه فرهنگیان محترم و دانش آموزان عزیز به همراه خانواده گرامی شان جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود.
 در این پیام آمده است:
 22بهمن سالروز برچیده شدن حکومت طاغوت و رژیم مستبد پادشاهی از ایران بزرگ و سرافراز است. در این روز انقلاب اسلامی مردم ایران به پیروزی رسید و شکوهمندانه آغاز حکومت اسلام بر ایران اعلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری شد.
یوم الله ۲۲ بهمن از ایامی است که در هندسه قدرت، ایران را به قدرت بزرگ منطقه ای و تأثیرگذار در عرصه های جهانی و بین المللی قرار داده و فرصت دوباره ای برای تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)، رهبری و همه ارزش های بلند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نموده و بار دیگر پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان و تهدیدهای بدخواهان این ملت شریف خواهد بود.
انقلاب الهی که ریشه در مکتب عاشورای حسینی داشته و با رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره) الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان و بر معادلات بین المللی بسیار تأثیرگذار گردید و امروز نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) همان مسیر روشن با اقتدار ادامه یافته و روز به این روز بر این جایگاه متعالی و مترقی و همراهی مردم سرافراز ایران افزوده شده است.
  بدینوسیله با توجه به شرایط حساس منطقه و کشور، فرهنگیان محترم و دانش آموزان گرامی آزادشهر در کنار مردم مؤمن، ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان را برای حضور پرشکوه و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرده و یقین دارم حماسه ای دیگر را رقم خواهیم زد تا جواب محکم و دندان شکنی به یاوه گویان و دشمنان اسلام و انقلاب بدهیم.
وعده دیدار ما با شما شنبه 22بهمن 1401 در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
یعقوب کوهساریان-مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 537
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3668
بازدید سال:91197
بازدید کل:2461523