عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراسم سه شنبه های نمازی طبق برنامه‌ی هر هفته حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش آزادشهر در دبستان هدف


مراسم سه شنبه های نمازی طبق برنامه‌ی هر هفته حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش آزادشهر در دبستان هدف

 

مراسم سه شنبه های نمازی طبق برنامه‌ی هر هفته حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش آزادشهر در دبستان هدف

 

   به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، مراسم سه شنبه های نمازی طبق برنامه‌ی هر هفته حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش، این هفته در دبستان غیردولتی هدف با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی امام جمعه، کوهساریان مدیر آموزش و پرورش، سمیعی رئیس ستاد اقامه نماز این شهرستان برگزار گردید.
  حجت الاسلام والمسلمین شهابی امام جمعه آزادشهر در جمع دانش آموزان نمازگزار گفت: انقلاب ما برای مردم ما بسیار پر برکت و ارزشمند بوده و با یک نگاه گذرا شاهد بالارفتن سطح زندگی مردم خواهیم بود.
وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارکه فجر افزود: ما نباید تحت تاثیر توطئه های دشمنان قرار بگیریم و به دنبال آسیب زدن به کشور و مملکت خودمان باشیم. ما باید نشان دهیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم، چرا که کل جهان در ایام پیش رو چشم دوخته است که چه کاری و چه حرکتی از سمت ما رقم می خورد. ما و تمام مردم این سرزمین مانند همیشه باید کاری کنیم که، تمام دشمنان این نظام و انقلاب بدانند که مردم ایران پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند، هستند و خواهند بود.
 یعقوب کوهساریان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر نیز گفت با برگزاری سه شنبه های نمازی و گفتمان های دینی، مذهبی و سیاسی با حضور امام جمعه محترم آزادشهر هر هفته در مدارس این شهر و دوشنبه های نمازی با حضور امام جمعه محترم نگین شهر هر هفته در مدارس این شهر پس از انجام فریضه نماز تلاش داریم تا دانش فرزندان عزیزمان را افزایش دهیم. وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بر این نکته تاکید کرد که دشمن خارجی همواره در تلاش است تا توانمندی های مارا زیر سوال ببرد ولی به حول قوه الهی کشور ما در تمام عرصه‌ها جزو کشورهای پیشرو میباشد.
  در پایان از فعالان در حوزه نماز این مدرسه تجلیل به عمل آمد.
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 536
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3667
بازدید سال:91196
بازدید کل:2461522