عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » به میزبانی مسجد امام حسن مجتبی (ع)؛ برگزاری «همایش نقش نماز و معنویت در کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان» در شهرستان آزادشهر


به میزبانی مسجد امام حسن مجتبی (ع)؛ برگزاری «همایش نقش نماز و معنویت در کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان» در شهرستان آزادشهر

به میزبانی مسجد امام حسن مجتبی (ع)؛  برگزاری «همایش نقش نماز و معنویت در کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان» در شهرستان آزادشهر

 

شهرستان آزادشهر میزبان "همایش نقش نماز و معنویت در کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان" شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، به همت و همکاری شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و موسسه فرهنگی هنری رهپویان فرهنگ و اندیشه هیرکان «همایش نقش نماز و معنویت در کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان» در تاریخ 15 بهمن ماه در مسجد امام حسن مجتبی (ع)شهرستان آزادشهربرگزار شد.

این همایش به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه ی ۱۷۰ نفر از دختران جوان و نوجوان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی امام جمعه ، غلامعلی کوهساری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، کریمی فرماندار آزادشهر و تعدادی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

سخنران مدعو حجت الاسلام والمسلمین شهابی طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بر لزوم بهره گیری از فرصت جوانی در راستای دستیابی به تقرب الهی تاکید کرد.

وی همچنین، به تبیین نقش نماز و معنویت در شکل گیری هویت فردی و اجتماعی جوانان و نوجوانان پرداخت و جوانان و نوجوانان را به بهره گیری از لحظات نورانی ایام و لیالی ماه رجب توصیه نمود.

در ادامه نیز، حبیب کوچکی محقق و پژوهشگر مسائل اجتماعی ضمن تشریح جایگاه نماز و معنویت در شکل گیری هویت جوانان و نوجوانان، به عوامل موثر در شکل گیری بنیه اعتقادی و تقویت مبانی هویتی نسل جوان و مقابله با چالش های فردی و اجتماعی اشاره نمود.

گفتنی است، موسسه فرهنگی هنری رهپویان فرهنگ و اندیشه هیرکان در راستای بسط و توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در اقصی نقاط استان گلستان نسبت به هماهنگی و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی ویژه ی اقشار مختلف اقدام نموده است.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 540
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3671
بازدید سال:91200
بازدید کل:2461526