عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

محکومیت  اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر،  مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با صدور پیامی اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾ سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود و به شما ستم نخواهد شد.
اقدام اخیر اروپایی ها و تصمیم آنان مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی مصداق بارز دخالت در امور دیگر کشورها و نفی اراده ملت ایران بوده و بر همین اساس قویا این اقدام شنیع و نابخردانه پارلمان اروپا را محکوم می نماییم.

این اقدام بار دیگر چهره واقعی و پلید دشمنان حکومت الهی برخواسته از اراده ملت بزرگ ایران اسلامی را به نمایش گذاشت تا همگان بدانند آنان هرگز دلسوز ملت و خادمان آنان نیستند، نمایندگان پارلمان اروپا خادمان ملت ایران را متهم به اقدامات تروریستی کردند، در حالی که در طول چهل و اندی سال از انقلاب اسلامی، سپاه مردمی و همیشه قهرمان همواره دوشادوش مردم برای رشد و پیشرفت و رفع مشکلات کشور تلاش نموده و لحظه ای از خدمتگزاری دست نکشیده است.
اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران در دفاع از مظلومان عالم و تامین امنیت منطقه که توسط آمریکای جنایتکار، اسرائیل کودک کش و همین اتحادیه اروپا به خطر افتاده است، بر هیچ کس پوشیده نیست.
 اقدام اخیر اروپایی ها در واقع  برای کاهش نفوذ منطقه ای و جهانی ایران و محدود سازی قدرت ماست اما به فضل خدا همچون گذشته موفق نخواهند بود.
فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان آزادشهر نیز از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج حمایت قاطع نموده و انزجار و نفرت خود را از دشمنان کوردل این نهاد مقدس و مردمی اعلام می نمایند.


 یعقوب کوهساریان  _ مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر _ استان گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 537
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3668
بازدید سال:91197
بازدید کل:2461523