عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید مدیرکل دفتر آموزش از نمایشگاه دستاوردهای هنری دوره نخست طرح آموزش رایگان هنر در شهرستان آزادشهر


بازدید مدیرکل دفتر آموزش از نمایشگاه دستاوردهای هنری دوره نخست طرح آموزش رایگان هنر در شهرستان آزادشهر

بازدید مدیرکل دفتر آموزش از نمایشگاه دستاوردهای هنری دوره نخست طرح آموزش رایگان هنر در شهرستان آزادشهر

 

محمد اساعیلی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه در سفر سه روزه به استان گلستان، ضمن حضور در مراسم آغاز دوره دوم طرح آموزش رایگان هنر برای همه در شهرستان آزادشهر، از نمایشگاه آثار هنری تولیده شده در دوره نخست این رویداد بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی رضا یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سیدجواد کریمی فرماندار، طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و مربیان و هنرجویان، از نمایشگاه آثار شرکت کنندگان در دوره نخست طرح آموزش رایگان هنر در عصر یکشنبه 4 دی ماه در شهرستان آزاد شهر بازدید کرد.

وی در حاشیه این نمایشگاه، ضمن قدردانی از مدرسان و تقدیر از آثار تولیدی در پایان دوره نخست اجرای طرح،گفت: این طرح ذیل فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می گیرد و مرحله دوم این طرح با ثبت نام از متقاضیان از اول مهر ماه  آغاز شد و هم اینک کلاس های آموزشی این دوره در حال برگزاری است .

اسماعیلی ادامه داد: ین طرح دارای اهداف مهمی در دو بخش توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری، کشف و پرورش استعدادهای هنری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی است.

وی افزود: آموزش های ارائه شده در این طرح به دو شیوه حضوری و آنلاین ، با استفاده از ظرفیت اساتید و مراکز  آموزش های هنری استان ها برگزار می شود که کلاس ها در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در حال برگزار شدن است.

یادآوری می شود، نقاشی عمومی، تئوری موسیقی، خوشنویسی با قلم درشت، سفالگری، طراحی گرافیک رنگی، طراحی مد و لباس، عکاسی دیجیتال، کاربر رایانه، مربی گری نقاشی کودک، گویندگی و فن بیان از جمله دوره های آموزشی برگزار شده در مرحله نخست آموزش رایگان هنر برای همه در شهرستان آزادشهر بود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 556
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3687
بازدید سال:91216
بازدید کل:2461542