عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجرای سند تحول بنیادین برنامه راهبردی و اصلی آموزش و پرورش


اجرای سند تحول بنیادین برنامه راهبردی و اصلی آموزش و پرورش

 

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، صبح امروز چهارشنبه 30 آذر ماه 1401پنجمین قرارگاه استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای قرارگاه استانی  در سالن فرهنگ این اداره کل برگزار شد.
نظری در پنجمین نشست قرارگاه استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سند تحول نقشه راه آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در چشم انداز سند تحول بنیادین بر رویکردهای مدیریتی و نقد پذیری تاکید شده است و نقد برنامه‌ها یکی از ارکان فعالیت‌های ما است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در ادبیات توسعه، آموزش و پرورش محور توسعه است اما تا زمانی که کارکردهای نظام آموزشی ، تحول یافته و توسعه یافته نشوند نمی توان کارکردهای توسعه یافتگی را از نظام آموزشی کشور انتظار داشت.
نظری اضافه کرد: برنامه راهبردی و اصلی آموزش و پرورش در سالهای اخیر اجرای سند تحول بنیادین است و هدف آن توانمندی آموزش و پرورش در پاسخگویی به تحولات محیطی و نیازهای امروز و فردای جامعه است .
سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی استان، ساحت تربیتی و اعتقادی، عبادی و اخلاقی، اقتصادی و حرفه ای، علمی و فناوری، اجتماعی و سیاسی، زیستی و بدنی و شناختی و هنری را  از ساحت های شش گانه در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان برشمرد و افزود: آموزش دانش آموزان نباید تک ساحتی و تک بعدی باشد بلکه باید در کنار علم آموزی و کسب دانش، در سایر زمینه های تربیتی نیز رشد کنند.
عقیلی یادآور شد: موضوع گفتمان سازی سند به جلب همکاری حداکثری سایر سازمان ها و نهادها تلاش در همین مسیر است.
در ادامه معاونین و کارگروههای تخصصی سند تحول بنیادین به تبیین و تشریح زیر نظام های برنامه درسی ملی و پیوست تربیتی حوزه های خود پرداختند.
لازم به ذکر است موارد ذیل از اهم مصوبات این جلسه بوده است:
- برگزاری جلسه برای مدیران شهرستان با حضور مدیرکل
- تشکیل تیم نظارت در استان و شهرستان




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 553
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3684
بازدید سال:91213
بازدید کل:2461539