عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست تخصصی، هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی فعالیتهای تربیتی و فرهنگی


نشست تخصصی، هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی فعالیتهای تربیتی و فرهنگی

 

نشست تخصصی، هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی فعالیتهای تربیتی و فرهنگی

 

   به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، نشست تخصصی، هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی فعالیتهای تربیتی و فرهنگی معاونت پرورشی این شهرستان با حضور مدیر  آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، کارشناسان حوزه پرورشی و مدیران(کانون ها،مرکز مشاوره و دارالقرآن) برگزار گردید.
 کوهساریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده، آموزش و پرورش را از نهادهای زیر بنایی و مؤثر در جامعه دانست و گفت: حوزه پرورشی بستر مناسبی برای روحیه مشارکت، همکاری و تعاون در بین دانش آموزان است و برنامه های تربیتی باید همه دانش آموزان را در برگرفته تا بتوانیم سبک زندگی اسلامی و ایرانی  را بر مبنای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرایی نماییم.
  آخوندی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت محترم آموزش وپرورش شهرستان بابت همکاری خالصانه در حوزه های تربیتی و فرهنگی، تاکید بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی حوزه های پرورشی در مدارس داشت. وی اجرای با کیفیت برنامه ها و فعالیت های حوزه پرورشی را باعث ایجاد نشاط و شادی و امید در بین دانش آموزان و خانواده ها دانست و کشف استعدادهای هنری و معرفی به جامعه را رسالت فرهنگی و هنری مجموعه عنوان کرد.
 در ادامه این نشست، کارشناسان حوزه پرورشی گزارش سه ماهه(فصلی) خود را بیان نمودند و هریک از کارشناسان و مدیران  اهداف و نظرات خود رو بیان نمودند.
 

نشست تخصصی، هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی فعالیتهای تربیتی و فرهنگی

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 554
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3685
بازدید سال:91214
بازدید کل:2461540