عضویت    ورود
ورود به سایت


برگزاری مراسم هفته پژوهش

 

برگزاری مراسم هفته پژوهش

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، مراسم هفته پژوهش با حضور حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه، کریمی فرماندار، کوهساریان مدیر آموزش و پرورش، رجنی معاون آموزشی و پژوهشی این مدیریت، کوهساری کارشناس ارزیابی عملکرد و عمرانی مدیر مرکز رشد استان گلستان و مرکز کار و فناوری شهرستان گرگان در هنرستان فنی و حرفه ای الغدیر این شهرستان برگزار شد.
 حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر در جمع دانش آموزان این هنرستان با اشاره به مشاهیر کشورمان همچون دکتر حسابی، پروفسور سمیعی و ... و همچنین تمدن کهن ایران به این موضوع اشاره داشت: ما مهد علم پروری و دانش هستیم و برای تاریخ‌سازی لازم است که خودمان را باور کنیم.
 کوهساریان مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، با اشاره به افتخارات علمی و پژوهشی شهرستان که به تازگی به دست آمده خاطرنشان کرد: تمام توانمان را به کار گرفته‌ایم تا با اعتلای حوزه‌ی پژوهش مسیر روبه رشدی داشته باشیم.
 عمرانی مدیر مرکز رشد استان گلستان و مرکز کار و فناوری شهرستان گرگان نیز با حیاتی شمردن پژوهش در بین دانش‌آموزان و مهم دانستن تشویق و ترغیب آنها به فعالیت در این زمینه بیان داشت: پارک علم و فناوری استان گلستان در خدمت تمام دانش‌آموزان است تا با حمایت از آنها، طرح و ایده‌های خود را اجرایی سازند و از همه علاقمندان دعوت کرد تا از این پارک بازدید کنند.
 در این مراسم زنگ هفته پژوهش توسط مسئولین به صدا درآمد و در پایان نیز با افتتاح نمایشگاه توانمندی های دانش‌آموزان از دست‌سازه‌های آنان بازدید به عمل آمد.
 

برگزاری مراسم هفته پژوهش

 

برگزاری مراسم هفته پژوهش

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 527
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3658
بازدید سال:91187
بازدید کل:2461513