عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در دبیرستان متوسطه‌ی دوم شهید صفر رجبلو


یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در دبیرستان متوسطه‌ی دوم شهید صفر رجبلو

 

یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در دبیرستان متوسطه‌ی دوم شهید صفر رجبلو

 

   به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، به مناسبت هفته‌ی بسیج یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی این شهرستان در دبیرستان متوسطه‌ی دوم شهید صفر رجبلو با حضور امامان جمعه اهل تشیع و اهل تسنن نگین شهر، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه آزادشهر، شهردار نگین شهر و سایر مسئولین شهرستانی برگزار گردید.
 کوهساریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در این مراسم بیان کرد که ما ۳۶۰۰۰ شهید دانش‌آموز در سطح کشور داریم و افزود: نقش شهدا در رساندن انقلاب به جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار دارد بسیار حیاتی و غیرقابل انکار است.
وی خاطر نشان کرد که درخت تنومند انقلاب اسلامی که امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستیم با خون شهدا آبیاری شده است و اکنون که ما در جهان پیشرو هستیم و رو به جلو حرکت میکنیم، دشمنان ما برای به چالش کشیدن این پیشرفت همواره تلاش‌هایی دارند که یک نمونه از آن اتفاقات اخیری است که در کشور رقم خورده است ولی ملت غیور ایران همواره نشان داده اند با آگاهی کامل از تمام موضوعات نمی‌گذارند که آسیبی به جمهوری اسلامی و انقلاب شان برسد.
 کوهساریان بیان داشت: یادواره شهدا تجلی بخش یکی از مصادیق پاسداری از خون کسانی است که برای سربلندی میهن جان خود را فدا کردند و ما باید همیشه و همه وقت فراموش نکنیم که آرامش این روزهای ما حاصل جانفشانی چه انسانهای شریفی است.
  سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر نیز گفت: امروز هدف و نشانه گذاری دشمن بر نسل جوان ماست و شما عزیزان باید بیش از پیش آگاه و هوشیار باشید. تصاویر و موضوعات رنگارنگی که دشمن برای شما در فضای مجازی به نمایش می گذارد، به هیچ وجه برای رشد و پیشرفت شما نیست؛ اگر دل دشمن برای ما سوخته است چرا فقط ورود دارو و موارد ضروری را برای ما تحریم کرده است، چرا شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی را با زرق و برق فراوان و بدون کمترین هزینه برای ما ارائه می کنند.
وی در ادامه بیان کرد: ما به دلیل کرونا ۲۶ ماه از فضای کلاس درس حضوری مدارس دور بودیم و مجبور شدیم با استفاده از موبایل و فضای مجازی به یادگیری بپردازیم؛ موبایل در اختیار دانش آموزان قرار گرفت بدون اینکه فرهنگ استفاده از آن را فرا گرفته باشیم و این یکی از مواردی است که در جامعه ما آسیب ایجاد کرد.
  وی با بیان اینکه همه ما باید در برابر توطئه‌های دشمنان آگاه باشیم افزود این آگاهی جز با شناخت حق از باطل رقم نخواهد خورد و ما باید سعی کنیم گوش به فرمان کسانی باشیم که در گذشته خودشان را ثابت کرده اند نه کسانی که در حال حاضر و به حمایت جانبدارانه از کسانی که حق نیستند اعلام وجود میکنند.
  در پایان این مراسم زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته بسیج توسط مسئولین به صدا درآمد.
 

یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در دبیرستان متوسطه‌ی دوم شهید صفر رجبلو

 

یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در دبیرستان متوسطه‌ی دوم شهید صفر رجبلو

 

یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در دبیرستان متوسطه‌ی دوم شهید صفر رجبلو

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 538
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3669
بازدید سال:91198
بازدید کل:2461524