عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بومی کردن سند تحول بنیادین مبتنی بر سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش


بومی کردن سند تحول بنیادین مبتنی بر سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش

 

بومی کردن سند تحول بنیادین مبتنی بر سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش

 

به گزارش ارابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح روز چهارشنبه 18 آبان ماه 1401 در افتتاحیه گردهمایی روسای ادارات استعدادهای درخشان سراسر کشور که همزمان با بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد (بخش دختران) در استان گلستان برگزار می‌شود، بیان کرد: با اشاره به اینکه این استان خاستگاه مفاخر فرهنگی و علمی بزرگی است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که از این گنجینه بزرگ ملی برای هویت‌بخشی به دانش‌آموزان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: بنای کار در آموزش و پرورش استان را بر سه اصل اساسی تحصیل، تهذیب و ورزش که فرمایش مقام معظم رهبری است، اجرایی کردیم.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: در مورد بومی کردن سندتحول بنیادین هم در نهایت به همین سه اصل رسیدیم که تربیت تمام ساحتی را شامل می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در حوزه توجه به استعدادهای درخشان استان هم تلاش بر این است که تمام کارها تیمی باشد و به دنبال شناسایی ظرفیت‌ها بودیم تا طراحی و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.
وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی شکل گرفته مسئولان را مجاب کردیم که پیشبرد برنامه‌ها را که مبتنی بر همین سه اصل است، پیگیری کنند.
نظری تصریح کرد: مبتنی بر اصل تحصیل ١٠ رویکرد تعریف کردیم، در حوزه تهذیب قرارگاه قرآنی شکل دادیم که بخشی از دانش آموزان آن، دانش‌آموزان استعدادهای درخشان است، در حوزه ورزش هم فضاهای ورزشی را چندین برابر کردیم.
وی درباره برگزاری بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد هم بیان کرد: نگاه بنده به این کنگره این است که از مفاهیم قرآنی در استان بهره‌مند شویم.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 545
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3676
بازدید سال:91205
بازدید کل:2461531