عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اعلام رتبه های برتر بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم (بخش دختران)


اعلام رتبه های برتر بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم (بخش دختران)

 

اعلام رتبه های برتر بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم (بخش دختران)

 

 به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، این مسابقات از 18 الی 20 آبان به میزبانی آموزش‌ و پرورش استان گلستان و در شهر گرگان، با حضور ۱۵۳ دانش‌آموز دختر دوره اول و دوم متوسطه از ۲۸ استان کشور، در چهار بخش حفظ، حفظ ویژه، قرائت و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.
در بخش دختران این کنگره قرآنی ۴۵ نفر برگزیده در رشته‌های آوایی و 42 نفر برگزیده رشته مفاهیم انتخاب شده اند؛ در رشته قرائت از پایه هفتم کوثر خوش دل نیت از خراسان رضوی، پایه هشتم مهسا فیروز آبی سفلی از زنجان، پایه نهم نازنین فاطمه طیبی از خراسان رضوی، پایه دهم نرجس حاج علی بیگی از استان مرکزی و در پایه یازدهم زینب السادات صندید از تهران رتبه اول را کسب کردند.
در رشته حفظ ویژه از پایه هفتم مطهره صادقی کیا از خراسان رضوی، پایه هشتم رقیه کیمیا جویبار از گیلان و زهرا احمدی از زنجان (مشترکا)، پایه نهم مهدیه زارع از یزد، پایه دهم فاطمه مبینی از اصفهان و پایه یازدهم فاطمه قنبری از البرز رتبه نخست را از آن خود کردند.
در رشته حفظ عمومی نیز، از پایه هفتم الهام ولایتی از گلستان، پایه هشتم یاسمینا خجسته از خوزستان، پایه نهم مبینا اکبری از تهران، پایه دهم هانیه سادات جعفری از اصفهان و از پایه یازدهم مائده فضلی از گیلان نیز دارای مقام اول شدند.
در بخش مفاهیم قرآن کریم آیسل گل افشان (آذربایجان شرقی)، لیما پروان (مازندران)،یکتا بهروزی (چهارمحال و بختیاری)، فاطمه مورکیو ملیکا سادات موسوی (یزد)، یاسمن ادیب و ساره صادق نیا (قم) در دوره اول و پریسا درستکار و فاطمه سعادت (خراسان شمالی)، معظمه تانوردی پور (هرمزگان)، زهرا علیزاده و مهلا عظیمی (شهرستان های استان تهران)، سپیده ابراهیمی (آذربایجان غربی) و رضوانه ذاکر (سیستان و بلوچستان) در دوره دوم متوسطه حایز رتبه های اول شدند.
اختتامیه بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم در بخش دختران با حضور دکتر یوسف نوری، وزیر محترم آموزش‌ و پرورش، مهدی کاظمی معاون آموزش‌ متوسطه، الهام یاوری معاون وزیر و رییس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و سایر مسئولین کشوری و استانی در صبح روز جمعه 20 آبان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
گفتنی است بخش پسران این کنگره قرآنی از 11 الی 13 آبان با حضور ۲۱۶پسر دانش آموز از 26 استان در رشته‌های حفظ، حفظ ویژه، قرائت و مفاهیم در شهر گرگان برگزار شد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 553
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3684
بازدید سال:91213
بازدید کل:2461539