عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ موسیقی فاخر برآمده از فرهنگ ایرانی بر دل‌ می‌نشیند و بر عمق جان انسان‌ها اثر می‌گذارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ موسیقی فاخر برآمده از فرهنگ ایرانی بر دل‌ می‌نشیند و بر عمق جان انسان‌ها اثر می‌گذارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛  موسیقی فاخر برآمده از فرهنگ ایرانی بر دل‌ می‌نشیند و بر عمق جان انسان‌ها اثر می‌گذارد

 

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حاشیه برگزاری نخستین شب از پانزدهمین دوره جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران،گفت: برپایی چنین رویدادهایی در تقویت و انتقال صحیح فرهنگ غنی اقوام ایران زمین به نسل های بعد موثر است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شامگاه دیروز دوشنبه 23 آبان ماه با اجرای گروه مازنی ها در حضور جمعی از مسئولان و هنردوستان در گلستان آغاز به کار کرد.

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حاشیه برگزاری نخستین روز این جشنواره، گفت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره موسیقی نواحی، حفظ و حراست از فرهنگ غنی اقوام ایران زمین، تقویت و انتقال صحیح آن به نسل بعد است.

وی افزود: ایران اسلامی و اقوام آن هنرهای فاخر و فرصت‌های بی نظیری دارند که باید با این گونه برنامه‌ها و فعالیت‌ها آنها را حراست و حفاظت کنیم.

رعیت ادامه داد: آنچه که فرهنگ عمیق ایران اسلامی در شاخه‌های متعدد فرهنگی و هنری به یادگار گذاشته، آن اندازه، سازنده پرمحتوا غنی و عمیق است که اگر مردم به آن آگاه شوند مسلماً در ساخت جامعه آرمانی و تقویت حوزه‌های فرهنگی و فرهنگ اجتماعی موثر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در اولین شب از پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی در گرگان هنرمندانی از مازندران، کردستان آذربایجان و افغانستان برنامه اجرا کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه موسیقی فاخر برآمده از فرهنگ ایرانی بر دل‌ها می‌نشیند و بر عمق جان انسان‌ها اثر می‌گذارد، گفت: تعدد قومیت‌ها و ظرفیت‌های گلستان فرصت بی‌نظیر را برای استان فراهم کرده و برای همین میزبانی پانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی کشور به گلستان سپرده شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 528
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3659
بازدید سال:91188
بازدید کل:2461514