عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: بیش از ۳۵۰ نفر هنرجو در کلاس های هنری طرح آموزش رایگان هنر شرکت کردند.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: بیش از ۳۵۰ نفر هنرجو در کلاس های هنری طرح آموزش رایگان هنر شرکت کردند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت:  بیش از ۳۵۰ نفر هنرجو در کلاس های هنری طرح آموزش رایگان هنر شرکت کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در راستای شعار دولت سیزدهم مبنی بر تحول و عدالت محوری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح آموزش رایگان هنر در راستای عدالت اموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار مطرح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، طیبه رجنی اظهار کرد: مرحله اول این طرح آغاز شده و از تعداد ۷۸۸ نفر شرکت کننده در سطح استان گلستان تعداد ۳۶۶ نفر از شهرستان ازادشهر بودند که افتخاری برای این شهرستان است

وی تصریح کرد: ثبت نام مرحله دوم این طرح آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر از شهرستان آزادشهر در این طرح ثبت نام کردند‌.

در دوره نخست این طرح ۱۰ رشته هنری شامل نقاشی عمومی، مربیگری نقاشی کودک، گویندگی فن و بیان، سفالگری، خوشنویسی، عکاسی دیجیتال، کاربر رایانه، طراحی و گرافیک، مد و لباس و کلاس تئوری موسیقی بوده که در مناطق محروم، کم برخوردار و حاشیه شهر توسط مربیان و اساتید نامی شهرستان آموزش داده شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: ثبت نام مرحله دوم آغاز شده و در مرحله دوم نیز ۳۷ رشته جدید فرهنگی و هنری بصورت مجازی و حضوری در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر برای علاقمندان بصورت کاملا رایگان اموزش داده می شود.

وی بیان کرد: گروه سرود آفاق شهرستان ازادشهر با سرپرستی فرهمند بهاردوست توانست رتبه نخست کشوری را در مسابقات هنرهای آوایی و رتبه نخست استانی را در جشنواره فجر کسب کند.

در پایان مراسم از مدرسین مرحله نخست طرح آموزش رایگان هنر تجلیل شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 556
بازدید ماه:3696
بازدید سال:91225
بازدید کل:2461551