عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه تأمین آب طرح مزرعه گردشگری سبزینه در شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه تأمین آب طرح مزرعه گردشگری سبزینه در شهرستان آزادشهر

  جلسه رفع موانع و مشکلات تأمین آب طرح مزرعه گردشگری سبزینه با حضور رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و بخشدار بخش مرکزی در محل دفتر بخشدار بخش مرکزی برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ روز پنجشنبه 27 مردادماه 1401 جلسه رفع موانع و مشکلات تأمین آب طرح مزرعه گردشگری سبزینه با حضور عسگری رییس اداره میراث فرهنگی، حکم آبادی بخشدار بخش مرکزی و اعضای شورای و دهیار روستای فاضل آباد و میرعرب سرمایه گذار طرح در محل دفتر بخشدار بخش مرکزی برگزار شد.

حکم آبادی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آزادشهر با اشاره به اهمیت گردشگری گفت: صنعت گردشگری یکی از مصادیق مهم در حوزه اشتغال آفرین است. نگاه ما به حوزه گردشگری باید نگاه اشتغال آفرین باشد چرا که صنعت گردشگری هم باعث اشتغال هم تولید ثروت و افزایش درآمد سرانه می شود.

او اظهار کرد: «این بخشداری از هر اقدامی را در راستای حمایت از سرمایه گذاران دریغ نخواهد کرد و جذب سرمایه گذاری با جدیت دنبال می شود.»

عسگری رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر او در ادامه به موانع و مشکلات طرح اشاره کرد و افزود: مشکل اساسی این تامین آب مورد نیاز می باشد که با حضور مدیران مربوطه موانع و مشکلات موجود در راستای رفع مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر می باشد: طرح مزرعه گردشگری سبزینه با میزان سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع با اشتغالزایی بیش از 10 نفر به طور مستقیم  در روستای فاضل آباد ایجاد شده است.

در پایان مقرر گردید: با توجه به اینکه راه اندازی این طرح تاثیر بسیار زیادی بر توسعه شهرستان خواهد داشت. در جهت رفع موانع و مشکلات و همچنین در راه اندازی و اجرایی شدن طرح استعلامات مربوطه جهت تامین آب مصرفی در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

برگزاری جلسه تأمین آب طرح مزرعه گردشگری سبزینه در شهرستان آزادشهر

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 536
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3667
بازدید سال:91196
بازدید کل:2461522