عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید مدیرکل پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آزادشهر


بازدید مدیرکل پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آزادشهر

بازدید مدیرکل پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آزادشهر

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، در ادامه حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز دکتر استعدادی مدیرکل پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی شهرستان آزادشهر بازدید کرد.

 مدیرکل پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید با اشاره به رشد 40 درصدی این پروژه گفت: این پروژه که سال‌های طولانی به دلیل مباحث حقوقی متوقف شده بود گره های آن برطرف شده و امروز در مرحله ای قرار گرفته که می توانیم شاهد ادامه روند اجرایی این پروژه باشیم.

 استعدادی افزود: با توجه به ره آورد سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان، اعتبارات خوبی برای پروژه مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر دیده شده و با زحمات مسئولان ذی ربط بیش از 17 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که می توان پروژه را آغاز کرد و شاهد پیشرفت کار باشیم.

وی اضافه کرد: از محل دستاوردهای سفر حدود 35 میلیاد تومان برای سال 1402-1401 بودجه در نظر گرفته شده که امیدوارم با تخصیص این اعتبارات این پروژه عظیم فرهنگی تقدیم به مردم و نوجوانان و جوانان فرهنگ دوست شود.

مدیرکل پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه افتتاح چنین پروژه عظیمی نیاز به ملزومات و همراهی دستگاه های مختلف اجرایی دارد، افزود: رویکرد دولت مردمی در حوزه های فرهنگ و هنر، موضوع عدالت است و تلاش می شود اقدامات و کارهای انجام شده منجر به عدالت در حوزه فرهنگی و هنری شود.

استعدادی با بیان اینکه با همدلی و همگرایی دستگاه های اجرایی شهرستان آزادشهر در سال 1403 شاهد افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان باشیم، گفت: این پروژه برای ساخت، تکمیل و تجهیز نیاز به 50 میلیارد تومان اعتبار دارد که تاکنون 17 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و تخصیص 35 میلیارد تومان دیگر برای امسال و سال آینده پیش بینی شده است.

سید جواد کریمی فرماندار نیز در این بازدید گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال از محل منابع اعتباری سفر استانی اسفندماه رییس جمهور به گلستان برای تکمیل عملیات ساخت مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان مصوب شد که تاکنون ۱۳۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

فرماندار آزادشهر مهمترین دغدغه موجود در جامعه را مسائل فرهنگی دانست و گفت: تقویت برنامه‌های فرهنگی برای افزایش نشاط اجتماعی بارها از سوی رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 538
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3669
بازدید سال:91198
بازدید کل:2461524