عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان 1401 شهرستان آزادشهر برگزار شد


اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان 1401 شهرستان آزادشهر برگزار شد


اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان 1401 شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار و روسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ روز یکشنبه 12 تیرماه 1401 اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان 1401 با هدف بررسی تسهیل در سفر، خدمات دهی مناسب و اطلاع رسانی گسترده در این ایام با حضور سیدجواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر و مدیران اجرایی دستگاه و روسای کمیته عضو ستاد در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

عسگری رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با ارائه شرح وظایف کمیته های ستاد خدمات سفر به لزوم استفاده از تجارب کسب ‌شده برای برنامه‌ریزی در آینده برای رسیدن به اهداف و استقبال از گردشگران ورودی به شهرستان تاکید کرد.

کریمی فرماندار و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر نقش گردشگری در حوزه اشتغال و توسعه اقتصادی نقش بسیار مهم و حساسی دانست و گفت:شهرستان آزادشهر برای دستیابی به توسعه پایدار گردشگری نیازمند تعاریفی از جمله جشنواره های فرهنگ اقتصاد و روستا می باشد که خود عاملی برای جذب گردشگر می باشد.

او اظهار کرد: مهم ترین راهبرد تمامی مسئولین شهرستان آزادشهر این می باشد که شهرستان آزادشهر را با توجه به موقعیت استراتژیکی ، دومین شهر هتلینگ استان، بحث کریدور شمال به جنوب، راه ارتباطی و مواصلاتی استان گلستان،سمنان و خراسان شمالی باید به مقصد گردشگری تبدیل شود

کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر ادامه داد: «پیش‌بینی می‌شود در ایام تابستان شاهد ورود موج عظیمی از مسافران و گردشگران به این شهرستان باشیم. که می‌بایست در این ایام با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجودو با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.»

او با تاکید بر معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری در شهرستان، افزود: «لازم است تمام دستگاه‌ها در تعامل با رسانه‌ها و به‌ویژه صداوسیما در مسیر معرفی ظرفیت‌های شهرستان اهتمام بیشتری داشته و این ظرفیت‌ها را در سطح ملی و منطقه‌ای معرفی کنند.»

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان 1401 شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان 1401 شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 536
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3667
بازدید سال:91196
بازدید کل:2461522