عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه رفع موانع و مشکلات طرح اقامتگاه بومگردی نعیمی در شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه رفع موانع و مشکلات طرح اقامتگاه بومگردی نعیمی در شهرستان آزادشهر

جلسه رفع موانع و مشکلات تأمین آب و برق رسانی طرح اقامتگاه بومگردی محمد نعیمی با حضور معاونین عمرانی و سیاسی و امنیتی فرمانداری آزادشهر و رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان  در محل دفتر بخشدار بخش مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ روز پنج شنبه 2 تیرماه 1401 جلسه رفع موانع و مشکلات تأمین آب و برق رسانی طرح اقامتگاه بومگردی محمد نعیمی با قائم مقام معاون عمرانی و آدینه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان آزادشهر، عسگری رییس اداره میراث فرهنگی، حکم آبادی بخشدار بخش مرکزی، صابری رئیس امور آب و فاضلاب، صفری رییس اداره برق، اعضای شورای و دهیار روستای کوهمیان و نعیمی سرمایه گذار طرح در محل دفتر بخشدار بخش مرکزی برگزار شد.

قائم مقام معاون عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر اهمیت گردشگری گفت: صنعت گردشگری یکی از مصادیق مهم در حوزه اشتغال آفرین است. نگاه ما به حوزه گردشگری باید نگاه اشتغال آفرین باشد چرا که صنعت گردشگری هم باعث اشتغال هم تولید ثروت و افزایش درآمد سرانه می شود.

او اظهار کرد: «این فرمانداری از هر اقدامی را در راستای حمایت از سرمایه گذاران دریغ نخواهد کرد و جذب سرمایه گذاری با جدیت دنبال می شود.»

عسگری رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر او در ادامه به موانع و مشکلات طرح اشاره کرد و افزود: دو مشکل اساسی این طرح تامین آب مورد نیاز و برق رسانی می باشد که با حضور مدیران مربوطه موانع و مشکلات موجود در راستای رفع مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر می باشد: طرح اقامتگاه بومگردی محمد نعیمی با میزان سرمایه گذاری 100 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع با اشتغالزایی بیش از 20 نفر به طور مستقیم  در روستای کوهمیان ایجاد شده است

در پایان مقرر گردید: با توجه به اینکه راه اندازی این طرح تاثیر بسیار زیادی بر توسعه شهرستان خواهد داشت. در جهت رفع موانع و مشکلات و همچنین در راه اندازی و اجرایی شدن طرح بازدیدی از محل پروژه و بررسی مجدد مسیر برق رسانی و تأمین آب توسط مدیران مربوط در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد

برگزاری جلسه رفع موانع و مشکلات طرح اقامتگاه بومگردی نعیمی در شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 545
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3676
بازدید سال:91205
بازدید کل:2461531