عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » درخشش و موفقیت گروه هنری آفاق آزادشهر در جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر


درخشش و موفقیت گروه هنری آفاق آزادشهر در جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر

درخشش و موفقیت گروه هنری آفاق آزادشهر در جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر

 

آیین اختتامیه مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر روز شنبه 10 اردیبهشت ماه در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر،  مرحله استانی اولین جشنواره سرود فجر از دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ با هدف استعدادیابی برای معرفی الگوهای برتر آغاز شد و ۱۴۶ گروه سرود در سایت جشنواره ثبت نام و ۱۳۷ گروه اثر به جشنواره ارسال کردند.

پس از داوری های انجام شده، در پایان ۲۰ گروه به عنوان گروه های منتخب برگزیده و از بین آنها ۱۰ گروه به عنوان برتر استانی معرفی شدند؛ یک گروه به عنوان گروه برتر به جشنواره کشوری معرفی و چهار گروه برای رای مردمی انتخاب شدند که از بین آنها یک گروه،گروه سرود "آفاق" به سرپرستی فرهمند بهاردوست مسئول موسسه هنری موسیقی (آفاق هنر گلستان فرهمند) در بخش تولیدی با رای مردمی به جشنواره کشوری راه پیدا کرد.

محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آیین اختتامیه جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر گفت: کمتر کسی است که باور نداشته باشد انقلاب شکوهمند اسلامی یک انقلاب فرهنگی است؛ این انقلاب برای استمرار و نقل مظروف خویش که باورها و آموزه های دینی با پشتوانه ی فرهنگ عمیق ایران است؛ بهترین وسیله برای معرفی اش قالب های فرهنگی و هنری که نمونه اش رویدادی چون سرود است که امروز شاهد جلوه ای از آن هستیم.

رعیت با تاکید بر اینکه از این جمع خوانی ها نباید غافل بشویم ، افزود: باید جوانانی را در عرصه ی سرودن اشعاری فاخر و منطبق با آموزه های دینی و الهی و انقلابی تربیت کنیم .

رعیت در پایان گفت: در فصل نو خدمت و در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آماده حمایت از گروه ها و نهادها و موسسات مردمی هستیم تا در کنار هم آینده نیکی را رقم بزنیم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 528
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3659
بازدید سال:91188
بازدید کل:2461514