عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » به مناسبت هفته شهید؛ گشایش نمایشگاه عکس ایثار و شهادت در گالری ترنج دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر


به مناسبت هفته شهید؛ گشایش نمایشگاه عکس ایثار و شهادت در گالری ترنج دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر

به مناسبت هفته شهید؛ گشایش نمایشگاه عکس ایثار و شهادت در گالری ترنج دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر

 

با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی و هنرمندان پر تلاش در عرصه ی فرهنگ ایثار و شهادت؛ نمایشگاه عکس «ایثار و شهادت» در گالری ترنج دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، با حضور محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، قاسم محمدی رییس ستاد اقامه نماز استان گلستان، حجت‌الاسلام عین الله شهابی امام جمعه، حمیدرضا ملک ملک حسینی فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان آزادشهر  صبح امروز چهارشنبه 18 اسفند ماه نمایشگاه عکس ایثار و شهادت به مناسبت گرامیداشت هفته شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گشایش یافت.

محمد رعیت در حاشیه این نمایشگاه ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و مدافعین ایران اسلامی، گفت: عکاسی ایران در دوران انقلاب اسلامی تولدی دیگر یافت و در دوران دفاع مقدس به رشد و بالندگی رسید. عکاسان در دوران دفاع مقدس در صحنه های نبرد دوشادوش رزمندگان در خط مقدم حضور داشتند و با مجاهدت خود جلوه های مهمی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاردند.

وی افزود: بدون تردید آرشیو عکس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک گنجینه ملی است و اکنون که ما غنی ترین آرشیو بصری تاریخ ایران را در اختیار داریم، از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه انتظار می رود این تصویر ها را مورد کند و کاو قرار داده و هویت ملت بزرگ ایران را در قالب رشته و گرایش خود بازنمایی کنند.

رعیت، گفت: به روان تابناک شهیدان؛ به ویژه عکاسان شهید که با ثبت فداکاری و از خودگذشتگی فرزندان رشید این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس دفتر آزادگی و استقلال ایران عزیز و سربلند را با خون پاک خود نگاشتند و آراستند، سلام و صلوات نثار می کنیم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 538
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3669
بازدید سال:91198
بازدید کل:2461524