عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارم اسفند ماه آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره مجازی "یاریگران زندگی" اعلام شد


چهارم اسفند ماه آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره مجازی "یاریگران زندگی" اعلام شد

 چهارم اسفند ماه آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره مجازی "یاریگران زندگی" اعلام شد

 

جشنواره «یاریگران زندگی» در راستای اولویت پیشگیری و به منظور تحقق راهبرد نوین بهره‌گیری از هم افزایی نیروی عظیم مردمی و با شعار اجتماعی شدن فرآیند کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی در زمستان ۱۴۰۰برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، براساس نتایج حاصل از برگزاری دوره نخست، و با توجه به میزان بالای مشارکت شهروندان، به ویژه جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ و هنر، دومین دوره جشنواره با تمرکز بر اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و هنری برنامه ریزی شد. آشنایی هنرمندان و تولیدکنندگان عرصه ی فرهنگ و هنر با گفتمان یاریگران زندگی، جمع‌آوری آثار تولید شده سراسر کشور با موضوع توانمندسازی و آموزش مهارت‌های زندگی به گروه‌های مخاطب، ایجاد توجه و نگاه ویژه به موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد و بزه، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه نسبت به مسئله اعتیاد به مواد مخدر و بسترسازی در جهت مشارکت مردم در طرح یاریگران زندگی از جمله اهداف این جشنواره است.

تهیه بانک اطلاعات از هنرمندان و تولید کنندگان آثار فرهنگی و هنریفعال در این حوزه ، ارزیابی آثار و تولیدات به منظور تعیین گروههای مرجع هنری برای تولیدات و آثار آینده و برقراری ارتباط موثر ستاد با مؤسسات هنری و هنرمندان در سراسر کشور از دیگر اهدافی است که دنبال می شود.
جشنواره در دو بخش فراخوان ( نقاشی، عکس، پوستر، شعر و نمایشنامه نویسی) و  غیرفراخوانی (طرح های گرافیکی، انیمیشن، شعار و...) برگزار می شود و مهارت‌های زندگی (خودآگاهی، مهارت های ارتباطی، مهارت حل مسئله، مهارت تصمیم گیری، مهارت مقابله با هیجانات منفی، روشهای کنترل استرس، مهارت تفکر خالق) و مهر والدین به فرزندان و عشق به والدین از محورهای این جشنواره می باشد.

در هر رشته، بر اساس رای هیئت داوران، یک نفر برگزیده و لوح افتخار و مبلغ ۷۰ میلیون ریال جایزه نقدی به ایشان اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان فقط تا 4 اسفندماه جهت شرکت در این جشنواره مهلت دارند و داوری آثار ۵ تا ۹ اسفند و اختتامیه ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 536
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3667
بازدید سال:91196
بازدید کل:2461522