عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » طرح دوشنبه های نمازی در دبستان هاجر(س) شهرستان آزادشهر


طرح دوشنبه های نمازی در دبستان هاجر(س) شهرستان آزادشهر

 

طرح دوشنبه های نمازی در دبستان هاجر(س) شهرستان آزادشهر

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، در راستای اجرای طرح دوشنبه های نمازی، نماز جماعت به همراه با نشست گفتمان دینی، دوشنبه این هفته با حضور امام جمعه، قرماندار، مدیر آموزش و پرورش، مسئول ستاداقامه نماز و معاون پرورشی آموزش و پرورش در دبستان هاجر(س) این شهرستان برگزار شد.
  حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در نشست گفتمان دینی با دانش آموزان دختر این آموزشگاه، با اشاره به اهمیت نماز اول، توجه به برنامه های دینی و فرهنگی در مدارس را در افزایش باورهای اعتقادی دانش آموزان مؤثر بیان کرد و گفت: حضور امام جمعه و امامان جماعت در مدارس و نشست پرسش و پاسخ با دانش آموزان فرصت مناسبی برای رفع شبهات دینی آنان می تواند باشد.
   در ادامه حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر، سیره زندگانی و همسرداری حضرت فاطمه(س) را بهترین الگو برای بانوان بیان کرد و گفت: حضور در عرصه های اجتماعی و کمک به پیشرفت خانواده و جامعه با تربیت و پرورش فرزندان صالح از مهمترین ویرگی های رفتاری زنان مومنه و مادران نمونه می باشد و دشمن بخاطر همین از طریق هزاران کانال های مجازی و شبکه های ماهواره ای درصدد سست نمودن بنیان خانواده و نظام از راه تهاجم فرهنگی و بی انگیزه نمودن مادران می باشد. وی افزود: برای دفع دسیسه دشمنان نظام، حضور زنان در صحنه های مختلف اجتماعی. سیاسی و دینی ضروری می باشد.
  قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش هم از اعزام بیش از 35 طلبه زن و مرد به مدارس این شهرستان با همکاری حوزه های علمیه خبر داد و گفت: این این طلبه ها بعنوان نماز جماعت و برگزاری نشست پرسش و پاسخ بعد از نماز موجب افزایش دین باوری در دانش آموزان خواهد شد.
  در پایان این نشست بعد از اقمه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر، از برترینهای استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.
 

طرح دوشنبه های نمازی در دبستان هاجر(س) شهرستان آزادشهر

 

طرح دوشنبه های نمازی در دبستان هاجر(س) شهرستان آزادشهر

 

طرح دوشنبه های نمازی در دبستان هاجر(س) شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 519
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3650
بازدید سال:91179
بازدید کل:2461505