عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دوره ضمن خدمت و تقدیرنامه آزمون مجازی قرآن و عترت برای کارمندان دولت


دوره ضمن خدمت و تقدیرنامه آزمون مجازی قرآن و عترت برای کارمندان دولت

 

دوره ضمن خدمت و تقدیرنامه آزمون مجازی قرآن و عترت برای کارمندان دولت

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکتهای قرآن و عترت از انجام مکاتبات مربوطه با مرکز نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر و به نقل از سید فخرالدین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکتهای قرآن و عترت، به منظور بهره‌مندی کارکنان(رسمی،پیمانی و قراردادمعین) از مزایای نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، با همکاری دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۸ ساعت آموزش ضمن خدمت برای قبول شدگان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در نظر گرفته شد.

اسماعیلی همچنین از انجام مکاتبات مربوطه با مرکز نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: پس از گفتگوی اولیه گفتگوی اولیه، مکاتباتی با دفتر قرآن و عترت و نماز و همچنین مرکز نیروی انسانی و تشکیلات اداری وزارت آموزش و پرورش داشتیم که برای فرهنگیانی که تمایل به شرکت در آزمون دارند و حد نصاب قبولی را کسب کنند دوره ضمن خدمت و تقدیرنامه در نظر گرفته شود. 

اسماعیلی با اشاره به این‌که آموزشهای قرآنی کارکنان دولت از مأموریتهای معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است گفت: در صدد مکاتبه با سایر دستگاههای اجرایی برای در نظر گرفتن‌ تقدیرنامه و اختصاص ساعت ضمن خدمت برای این قبیل آموزشهای کارکنان دولت هستیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکتها گفت: علاقه مندان می توانند، تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی quranedu.ir در این آزمون ثبت‌نام نمایند.

گفتنی است نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ۱۴ رشته و در گروههای حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم، نهج البلاغه، صحیفه‌سجادیه و سبک زندگی معصومین علیهم السلام  بصورت مجازی و در نیمه اول اسفندماه برگزار خواهد‌شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 528
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3659
بازدید سال:91188
بازدید کل:2461514