فرمانداری آزادشهر
پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان > نسخه قابل چاپ > هماهنگی ادارات در مواقع بحران امری ضروری است
صفحه نخست > اخبار فرمانداری / اخبار ویژه > هماهنگی ادارات در مواقع بحران امری ضروری است

هماهنگی ادارات در مواقع بحران امری ضروری است


2 آذر 1399. نويسنده: آزادشهر

 هماهنگی ادارات در مواقع بحران امری ضروری است

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آزادشهر به ریاست فرماندار با موضوع آمادگی جهت مقابله با حوادث احتمالی در فصل زمستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ؛ در ابتدا این جلسه که امروز یکشنبه 2 آذر برگزار شد سید رسول حسینی فرماندار با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله آمادگی در برابر حوادث طبیعی به ویژه زلزله، خواستار انعکاس کمبودها و امکانات مورد نیاز ادارات شهرستان در مواقع بحران به مدیران کل استان شد و گفت مسئولین ادارات باید این مسئله را به صورت جدی پیگیری و تجهیزات و امکانات مورد نیاز را تهیه نمایند.

فرماندار آزادشهر با اشاره به در پیش رو بودن فصل زمستان و با تأکید بر آمادگی دستگاهها جهت مقابله با حوادث احتمالی گفت با شروع فصل زمستان بحران هایی از قبیل بارش برف، سیل و سرما داریم که ادارات آب و فاضلاب، برق، راه، شهرداری و هلال احمر و دستگاههای امداد رسان باید از آمادگی بیشتری برخوردار باشند

ایشان با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین ادارات شهرستان وجود دارد گفت هماهنگ بودن ادارات در این فصل و مواجهه با مواقع بحران امری ضروری است.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه دستگاه های عضو ستاد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای مواقع بحران، مشکلات احتمالی در فصل زمستان، کمبودها و امکانات مورد نیاز و مدیریت امکانات موجود در مواقع بحران را بیان نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

هماهنگی ادارات در مواقع بحران امری ضروری است

 

هماهنگی ادارات در مواقع بحران امری ضروری است

 

هماهنگی ادارات در مواقع بحران امری ضروری است

 

 


بازگشت