عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار و امام جمعه و اعضای حقیقی و حقوقی شورا:

چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

صبح امروز سه شنبه 13 خردادماه، چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، حجت الاسلام شهابی امام جمعه، طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا و دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی با موضوعات شعار سال "جهش تولید" و آسیب شناسی دوران پسا کرونا، در محل دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: حسینی فرماندار با تقدیر صمیمانه از تلاش کادر درمانی و همه نیروهای جهادی در کنترل وضعیت بیماری همه گیر کرونا  و کمک های مومنانه در ایام نوروز  و ماه مبارک رمضان توسط خیرین و نیروهای جهادی افزود: باید برای دوران پساکرونا هم برنامه های فرهنگی و اقتصادی داشته باشیم.

حسینی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری افزود: باید شعار جهش تولید به تفکر و فرهنگ تبدیل شود و همه برای حرکت جهشی عزم خود را جزم کنند.

وی همچنین در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری اذعان داشت: لازمه تحقق  اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری، انجام فعالیت های تولیدی، اقتصادی و فرهنگی در طی سال می باشد.

در ابتدای این جلسه طیبه رجنی بعنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد درخصوص موضوعات جلسه مطالبی را بیان کرد.
سپس حجت الاسلام شهابی رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با قدردانی از پزشکان و پرستاران، بسیج، سپاه، هلال احمر و سایر نهادهای درگیر مقابله با ویروس کرونا گفت: انشاالله با مشارکت و همدلی همگانی این شرایط سخت را هم سپری خواهیم کرد.
وی برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی را لازم دانست و گفت: نیاز است تا اهتمام ویژه ای در خصوص توسعه و تقویت فرهنگ عمومی شهرستان صورت بگیرد و  مصوبات پیگیری و در جهت اجرایی شدن آن به صورت کامل تلاش شود.
در ادامه 
در پایان هریک از اعضای شورا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با موضوعات جلسه ارائه نمودند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 356
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 8756

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1040
بازدید دیروز: 355
بازدید ماه:10061
بازدید سال:10061
بازدید کل:2380387