عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار، معاون فرماندار و اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان؛

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد تسهیلات سفر اظهار کرد: از 15 اسفند به جهت زیباسازی سیما و منظر شهری هرگونه حفاری در سطح شهر و روستاها ممنوع می باشد.

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ازادشهر ؛ ظهر امروز پنج شنبه 25 بهمن ماه، جلسه ستاد تسهیلات سفر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و شهرداران و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه حسینی فرماندار ضمن تشکر از اقدامات انجام شده گفت: پایش اقدامات سال قبل در راستای آسیب شناسی و افزایش بهره وری عملکرد ستاد تسهیلات سفر ار کارویژه های اصولی و اساسی ستاد تسهیلات سفر می باشد.
وی افزود: بخشداران با تكليف به دهياران با نصب تابلو ويژگي هاي گردشگري روستاها را به مسافرين معرفي كنند. فرماندار تصریح کرد: شهرداران اقدامات موثر و ابتكاري در راستاي سيما و منظر شهري در ايام نوروز انجام دهند و از ١٥ اسفند هرگونه حفاري در سطح شهر و روستا را تعطیل کنند.
حسینی گفت: جمعیت هلال احمر، اداره راهداري و حمل و نقل جاده ای و اورژانس با تجهيزات كامل از ٢٠ اسفند در آماده باش كامل باشند. وی خاطر نشان کرد: با همكاري بخشداري ها و دهياري ها و اداره ميراث فرهنگي و گردشگري جشنواره هاي مختلف و متنوع در سطح شهرها و روستاها برگزار كنند.
فرماندار در ارتباط با اسکان مسافرین خاطر نشان کرد: اداره آموزش و پرورش نسبت به تجهيز كامل مدارس براي پذيرش ستاد اسكان و افزايش هتلينگ مسافرين اقدام كند.
وی بر ساماندهی خانه های مسافر تاکید کرد و بیان داشت: شهرداري آزادشهر به همراه اداره ميراث فرهنگي و گردشگري در راستاي ساماندهي خانه هاي مسافر و شناسنامه دار كردن آنها قبل از پايان سال اقدام كنند.
 

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر

 

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آزادشهر


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 558
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5624

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 701
بازدید ماه:1641
بازدید سال:12080
بازدید کل:2382406