عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار رییس شورای اسلامی شهر آزادشهر با فرماندار


دیدار رییس شورای اسلامی شهر آزادشهر با فرماندار

دیدار رییس شورای اسلامی شهر آزادشهر با فرماندار

 

حمید کوهساری رییس شورای اسلامی شهر آزادشهر با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و در ارتباط با مسائل مدیریت شهری و شوراها و انتخاب شهردار جدید آزادشهر گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

همه شما اعضای شورا پس از اتمام دوره مسئولیت ارزیابی می شوید که چقدر در راستای خدمت به مردم و توسعه شهر موفق بوده اید. اگر کارنامه تان مثبت باشد مردم و خداوند هم راضی خواهند شد و دوره عضویت شما در شورا تمدید خواهد شد.

وی در ارتباط با انتخاب شهردار جدید آزادشهر گفت: بنده به صورت مصداقی در انتخاب شهردار جدید دخالت نخواهم کرد و نظرات مشورتی خود در راستای مولفه های مورد نیاز مدیریت شهری در جلسات مختلف عمومی و خصوصی به اعضای محترم شورای شهر اعلام و مجددا بر روی حمایت از گزینه ای انتخابی تاکید میکنم که اگر فردی را انتخاب کردید و استانداری هم این فرد را تایید و حکم شهردار شدن این فرد را امضا کرد، حداکثر حمایت لازم را ایشان انجام دهید تا فرصت عملیاتی کردن برنامه های خود را داشته باشد.

در ابتدای این دیدار حمید کوهساری رییس شورای اسلامی شهر آزادشهر گزارشی از اقدامات و فعالیت های در دست اقدام شهرداری و روند انتخای شهردار جدید آزادشهر را ارائه نمود.


دیدار رییس شورای اسلامی شهر آزادشهر با فرماندار

 

دیدار رییس شورای اسلامی شهر آزادشهر با فرماندار


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 612
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5043

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 701
بازدید ماه:1659
بازدید سال:12098
بازدید کل:2382424