عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد


ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و اعضای حقیقی و حقوقی شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با موضوع بررسی طرح ایران مهارت، بررسی املاک و پیشرفت پروزه های عمرانی از جمله مدارس در حال ساخت و برخی از مسائل اداری آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این جلسه با عرض تسلیت ایام اربعین، مهارت آموزی و یادگرفتن یک حرفه را از اصول مغفول آموزش و پرورش دانست و گفت: طرح ایران مهارت یکی از طرح های کاربردی و ضروری است که با همکاری اداره آموزش و پرورش و مرکز آموزش فنی و حرفه ای برای دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه 1 اجرا و این دانش آموزان یک حرفه را به صورت رایگان فرا میگیرند.
وی خواستار تعیین تکیلف کردن برخی از اموال و املاک آموزش و پرورش شد و افزود: مدرسه واقع در شهرک گلچشمه اگر قابلیت استفاده برای دانشگاه علوم انسانی خواهران را دارد واگذار در غیر این صورت طی یک مزایده با رعایت موارد قانونی به فروش برسد و صرف پروژه های عمرانی در حال اجرا شود.
فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با تاکید بر استخراج آمار دقیق و واقعی دانش آموزان بازمانده از تحصیل افزود: در برخی از لیست ها، دانش آموزانی که مهاجرت از شهرستان داشته اند و یا برای ادامه تحصیل به حوزه های علمیه مراجعه کردند جز دانش آموزان بازمانده از تحصیل ذکر شده که این آمار دقیق نیست و نیاز است مجموعه مدیریت آموزش و پرورش با یک پایش دقیق آمار این دانش آموزان را استخراج و برای تعیین تکلیف به جلسه آینده شورای آموزش و پرورش ارائه دهد.
در ادامه جلسه حجت الاسلام شهابی امام جمعه با بیان برخی توصیه های اخلاقی ، خواستار اهتمام بیشتر آموزش و پرورش و فرهنگیان در راستای تربیت اسلامی و دینی دانش آموزان و رشد بیشتر برنامه های فرهنگی و مذهبی در راستای شناخت بیشتر دانش آموزان از سیره امامان علیه السلام شد.
در ابتدای این جلسه قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش گزارشی از اجرای مصوبات قبلی شورا، درخواست های رسیده به شورا، مصوبات پیشنهادی برای جلسه در حال انجام را ارائه و خواستار مساعدت هرچه بیشتر فرمانداری برای تامین سوخت مورد نیاز مدارس در فصل زمستان شد.
 

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 314
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5040

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 78
بازدید ماه:113
بازدید سال:10552
بازدید کل:2380878