عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت 5 اسفند روز مهندس


پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت 5 اسفند روز مهندس

 پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت 5 اسفند روز مهندس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،سید رسول حسینی فرماندار این شهرستان به مناسبت 5 اسفند روز ملی مهندس و بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام فرماندار آزادشهر به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس نامگذاری شده است،‌‌ همان شخصیتی که باید از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم و تکنولوژی ایرانی نام برد.
نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه‌ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب و نگاه مدقانه دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌رود.
مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آراء مطروحه در عرصه‌های علمی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند .
شایستگی و توانمندي مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.
روز مهندس روز تجليل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گراميداشت پيشگامان پيشرفت و سازندگي در كشور است.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی شهرستان آزادشهر، تبریک گفته، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
سید رسول حسینی
فرماندار شهرستان آزادشهر

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 526
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3871

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 22
بازدید ماه:3016
بازدید سال:3016
بازدید کل:2373342