عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری هجدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر


برگزاری هجدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر

برگزاری هجدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر هجدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر به ریاست شفائی فرماندار و با حضور مسوولین کمیته ها در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه شفائی فرماندار شهرستان ضمن تبیین سیاست‌های ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات گفت: مسوولیت برگزاری انتخابات، مسوولیتی بسیار مهم و حائز اهمیت است و مسوولین برگزاری انتخابات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی می‌بایست به دقت به وظیفه خود عمل کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر گفت: شاخصه اول برگزاری انتخابات برای ما، صیانت از آراء مردم و پیروی از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حق‌الناس بودن رأی مردم است و لازم است مجریان برگزاری انتخابات، با جدیت تمام تلاش خویش را برای صیانت از رأی مردم و زمینه‌سازی برای حضور حداکثر مردم در این حماسه ملی به کار گیرند.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را بسیار واجد اهمیت دانست و گفت: حضور مردم در تعیین سرنوشت خود در انتخابات پشتوانه عظیم ملی و لبیک گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر چه بستر حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات فراهم تر شود ، قدرت نمایی بیشتری از مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد خواهیم بود.

شفائی با بیان این که لازم است فضای سیاسی جامعه به گونه ای مهیا شود که هم انتخاب کنندگان و هم انتخاب شوندگان فرصت مناسب و برابر برای معرفی و شناخت متقابل پیدا کنند، گفت: مردم ما در طی انتخابات های برگزار شده در دوران نظام شکوهمند انقلاب اسلامی، همواره حقانیت و حضور پرثمر خود را در صحنه نشان داده اند و پس از هر انتخابات، مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خویش ، موجب سربلندی و عزت کشور در عرصه بین المللی شده است.

رئیس ستاد انتخابات آزادشهر با بیان این که مشارکت حداکثری در انتخابات زمانی اتفاق می‌افتد که اعتماد سازی افکار عمومی انجام پذیرد گفت: لازم است کلیه اعضاء ستاد انتخابات شهرستان بی‌طرفی کامل در روند برگزاری انتخابات داشته و به عنوان امانت دار مردم، تنها به وظیفه اصلی خود بپردازند.

فرماندار آزادشهر در این جلسه گفت : باید تمهیدات لازم بمنظور برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند و با حضور حداکثری مردم در این شهرستان اندیشیده شود .

در این جلسه با تاکید بر بی طرفی کامل اعضای ستاد در جریان انتخابات گفت: حرکات انتخاباتی شروع شده و باید سعی کنید که با رعایت صحیح قوانین و مقررات بر له یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغ صورت نگیرد.

در ادامه روسای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان به بیان موارد و درخواستهای خود پرداختند

برگزاری هجدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 427
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2882

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 289
بازدید دیروز: 22
بازدید ماه:3255
بازدید سال:3255
بازدید کل:2373581