عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت روز شوراها


پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت روز شوراها

پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت روز شوراها

فرماندار آزادشهر با صدور پیامی روز شوراها را تبریک گفت؛
سم الله الرحمن الرحیم

 
«وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُوری بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ»
                                                                                        آیه 38 سوره شوری
نهم اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی ، نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران و از مظاهر مردم سالاری دینی و حاکمیت مردم به شمار می رود که با تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا فرایند واگذاری امور به مردم و‌ نقش آفرینی آنان‌ در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند،عینیت یافت.
همفکری و مشورت در دین مبین اسلام به مثابه یکی از مهم ترین مسائل، نقش ارزشمندی در تعالی زندگی اجتماعی افراد داشته و اسلام عزیز با تأکید ویژه بر این امر مقدس، جایگاه والای آن را خاطرنشان ساخته است. 
یکی از نشانه های بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همراهی و مشارکت گسترده آحاد مردم بوده است و شوراهای اسلامی نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی می توانند نقش مهمی در تداوم و پیشرفت میهن عزیزمان ایفاء نمایند. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه ا...) شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است.
با عنایت به سیاست های دولت مردمی بر پررنگ شدن نقش مردم در اداره جامعه امید است به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد،بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه«خدمت خالصانه » و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود بر اساس آیه «و امرهم شوری بینهم» گام بردارد .
اینجانب ضمن تبریک سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی به اعضای محترم شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان، امیدوارم در سایه همراهی مردم، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی، همواره در مسیر تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداریم.
سید جواد کریمی
فرماندار شهرستان آزادشهر
 



 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 231
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 17982

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 536
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3667
بازدید سال:91196
بازدید کل:2461522