عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز باستانی و حلول ماه مبارک رمضان


پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز باستانی و حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز باستانی و حلول ماه مبارک رمضان

 

 
سید جواد کریمی نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر در پیامی، فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت و بهار قرآن را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
نوروز، سرآغاز حیات مجدد طبیعت و ایجاد طراوت در وجود انسانهاست و چه زیباست در این رستاخیز طبیعت، نقش‌بندی‌های نقاش آفرینش را با تأملی ژرف بنگریم و از خالق هستی بخواهیم نام و یاد خود را در وجودمان زنده نگه دارد و توفیق خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان را در باورمان نهادینه سازد.
فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان را خدمت همه ملت شریف ایران، به خصوص مردم خوب شهرستان آزادشهر تبریک عرض می کنم، امیدوار هستم که انشاءالله امسال که آغاز آن متبرک شده به ماه ضیافت الله، سال پر خیر و برکتی باشد و انشاءالله خداوند بهترین مقدرات را برای مردم ایران اسلامی، خصوصاً مردم شهرستان آزادشهر رقم بزند.
سالی که پشت سر گذاشتیم، سالی بود که تلاش شد در عرصه‌های اقتصادی با توجه ویژه تر به مقوله تولید و توجه ویژه به مباحث دانش بنیان، متاثر از این مقولات باشد و در این حوزه توفیقاتی را به دست آوردیم و شاید موضوع رشد اقتصادی یکی از اصلی ترین شاخص هایی باشد که بشود پویایی اقتصاد و توجه به تولید را با آن سنجید.
ملت ایران اسلامی در طول سال ۱۴۰۱ توانست بازهم گام‌های استواری را به سوی توسعه و پیشرفت هرچه بیشتربردارد و در رویدادها وعرصه‌های مختلف موفق وسربلند باشد.
در سالی که گذشت همدلی، همراهی و بذل محبت همه جانبه مردم و مسئولین در پیشبرد امورشهرستان برای گذر از رخداد‌های مختلف شایسته ارج گذاری است؛ به پاسِ این همکاری از تک تک شهروندان عزیز و شریف و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان آزادشهر تقدیر و تشکر می‌نمایم .
شعار ‌ارزشمند سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «مهار تورم،رشد تولید» همت والای مسئولین  را میطلبد تا در تحقق شعار سال کوشا باشیم.
اینجانب فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲  که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  به نام ((  مهار تورم ، رشد تولید  )) نامگذاری شده است را به ملت ایران به ویژه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان آزادشهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم ، امیدوارم سال نو برای همه هموطنان سرشار از موفقیت و سلامتی باشد.
سید جواد کریمی 
فرماندار شهرستان آزادشهر



 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 300
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 17751

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 546
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3677
بازدید سال:91206
بازدید کل:2461532