عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یازدهمین جلسه کارگروه امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد


یازدهمین جلسه کارگروه امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

یازدهمین جلسه کارگروه امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 
ضرورت نظارت مستمر بر توزیع کالاهای اساسی در آزادشهر /مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های مسئول با حساسیت بیشتری بر بازار کالاهای اساسی نظارت خواهند داشت
سید جواد کریمی‌ سرپرست فرمانداری شهرستان آزادشهر:معیار سنجش موفقیت دستگاه‌های دولتی در ارائه خدمت، رضایت مردم است و مجموعه فرمانداری و دستگاه های مسئول، بر چرخه تأمین و توزیع کالاهای اساسی نظارت بیشتری خواهند داشت.
ایشان با تاکید بر این مطلب که رضایت مردم در صدر اولویت های ما قرار دارد و وجود خلل در زمینه تامین‌کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اظهار داشت: مجموعه فرمانداری آزادشهر و سایر دستگاه‌های نظارتی با حساسیت و جدیت بر چرخه تأمین‌کالاهای اساسی نظیر نان، گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ، شکر، روغن و سایر اقلام تا مرحله رسیدن به دست مشتری با تشکیل گشت های مشترک بازرسی، نظارت خواهند داشت‌ تا در سال جدید و به ویژه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین و ماه مبارک رمضان مردم با کمبود کالاها و یا گرانی سرسام آور مواجه نشوند.
کالاهای فوق و اساسی باید با بهترین کیفیت و کنترل قیمت و به سهولت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
جهاد کشاورزی در خصوص معرفی عاملین جذب و توزیع کالاهای اساسی با هماهنگی و همکاری قرارگاه ۱۷ ربیع ،اداره صمت و اتاق اصناف از کاسبین امین استفاده نماید.
در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین برخی از کالاها، به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر و شیرینی‌های پر مصرف، طرح نظارتی ویژه رمضان به طور جدی و مستمر اجرا شود.
اداره های ذی ربط باید با هماهنگی هم و تلاش و پیگیری در سهل الوصول کردن و رفع مشکل ها در توزیع این اقلام اقدام کنند و تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت و صادقانه به مردم و مردم داری در اولویت باشد.
 

یازدهمین جلسه کارگروه امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 
 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 117
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 15450

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 527
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3658
بازدید سال:91187
بازدید کل:2461513