عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل اولین کارگروه توسعه صنعت گردشگری شهرستان آزادشهر


تشکیل اولین کارگروه توسعه صنعت گردشگری شهرستان آزادشهر

 

تشکیل اولین کارگروه توسعه صنعت گردشگری شهرستان آزادشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ روز چهارشنبه 4 خرداد ماه 1401 به ریاست سید جواد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان آزادشهر و با حضور اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان آزادشهر در این جلسه با تأکید به موضع اشتغال  گفت: از آنجایی که سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین معرفی شده است و صنعت گردشگری هم یکی از مصادیق مهم در حوزه اشتغال آفرین است. نگاه ما به حوزه گردشگری باید نگاه اشتغال آفرین باشد چرا که صنعت گردشگری هم باعث اشتغال هم تولید ثروت و افزایش درآمد سرانه می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان آزادشهر با توجه به موقعیت استراتژیکی رو بحث کریدور شمال به جنوب، بحث راه آهن، راه ارتباطی و مواصلاتی استان گلستان،سمنان و خراسان شمالی باید به مقصد گردشگری تبدیل شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آزادشهر گفت: «در نخستین کارگروه توسعه صنعت گردشگری گردشگری این شهرستان، ارائه برنامه و  راه‌حل‌های مناسب برای توسعه صنعت گردشگری، شناسایی و استفاده از توانمندی های موجود در شهرستان و نیز حل مشکلات این حوزه  مورد بررسی قرار گرفت.»
عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر با بیان این‎که یکی از راهکارهای توسعه زیرساخت‌ های گردشگری ، حمایت از سرمایه‌گذاران این حوزه در راستای رسیدن به اهداف مدنظر است، گفت : تحقق توسعه و رونق تولید تنها با وضع قوانین مناسب، ایجاد آرامش و تامین امنیت سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود جذب سرمایه‌ و سرمایه‌گذاری قبل از هرچیز نیازمند فراهم بودن بسترهای لازم قانونی، سیاسی و حتی اجتماعی و فرهنگی است. وجود قوانین کافی برای حمایت از سرمایه گذاران و مهمتر از آن تامین امنیت بسیار اهمیت دارد. در واقع یکی از مهمترین انتظاراتی که سرمایه گذار در قبال حضور فیزیکی خود در محیط مد نظر دارد ، تأمین امنیت جانی می باشد . بدیهی است ، محیطی که نتوان امنیت سرمایه گذار را در آن تأمین نمود ، به هیچ وجه سرمایه گذار رغبتی برای تعریف برنامه کاری نخواهد داشت.
در ادامه ، اعضاء حاضر در جلسه پس از بحث و بررسی به بیان نظرات و مشکلات پروژه ها  و طرح راه حل برای رفع موانع،  پرداختند.
طی این جلسه مقرر شد کارگروه توسعه گردشگری شهرستان بصورت مداوم برگزار شود و در آن نسبت به رفع موانع طرح‌های کلان گردشگری شهرستان اقدام شود.
 

تشکیل اولین کارگروه توسعه صنعت گردشگری شهرستان آزادشهر

 

تشکیل اولین کارگروه توسعه صنعت گردشگری شهرستان آزادشهر

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 235
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 15435

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 545
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3676
بازدید سال:91205
بازدید کل:2461531