عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تکریم شهدای اقشار یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار و قابل تقدیر است

فرماندار آزادشهر در مراسم یادواره شهدا بسیج اقشار گفت :

تکریم شهدای اقشار یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار و قابل تقدیر است

 تکریم شهدای اقشار یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار و قابل تقدیر است

فرماندار آزادشهر گفت : همزمان با گرامیداشت دهه فجر یادواره شهدا بسیج اقشار شهرستان آزادشهر در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم با بیان اینکه پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی کشور است، گفت: سیره شهدا یک گنجینه عظیم و بهترین الگو برای زندگی سعادتمندانه و سرافرازانه در دنیا و آخرت است.

فرماندار آزادشهر در ادامه با تاکید بر اینکه اقشار مختلف ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بخصوص در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی و افتخار آفرینی کرده اند، گفت: اینکه هر قشری شهدای شاخص خو را بشناسد، تکریم کند و به جامعه معرفی کند یک حرکت فرهنگی بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر در این مراسم با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: تا دشمن و دشمنی ادامه داشته باشد راه شهادت هم ادامه دارد و جهاد و شهادت تنها راه عزت و افتخار ماست.

وی یادآور شد: دشمن از فشارحداکثری و امپراطوری رسانه ای استفاده می کند تا مردم را از ظرفیت بسیجی بودن دور کند که این خیال باطل را به گور خواهند برد.

در ادامه این مراسم حجت السلام گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بی شک ثمره خون شهیدان عزیز و مجاهد ماست، اظهار کرد: آنچه سرانجام به انقلاب اسلامی ایران منجر شد یک باور و ایمان راستین به وعده های الهی به مستضعفان و یاوران خدا بود که امام راحل در نقطه اوج عرفان و ایمان با مبارزه و نصرت الهی بینی سلطنت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را به خاک مالید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه ملت همدل ایران یکی از بزرگت ترین تحولات تاریخ بشری را با رهبری روح خدا رقم زد، خاطرنشان کرد: هیچ کس در دنیا باور نمی کرد که امام راحل با مداومت و ممارست در تبیین یک قیام بزرگ بتواند بار دیگر حکومتی اسلامی و مبتنی بر معارف الهی را با وجود دشمنی های تمام دنیا به ثمر بنشاند.

وی بر نقش شهدای عزیز در ایجاد استقلال و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: اگر نبود جانفشانی و مجاهدت شهدای عزیز این میهن بی شک این نهال نوپا در سال ۱۳۵۷ امروز به درختی تنومند تبدیل نمی شد هر چند ما هیچ گاه دشمنی و خباثت تمامی مسببان ۱۷ هزار ترور و شهادت قریب به ۲۰۰ هزار هموطنمان را فراموش نخواهیم کرد.

سخنرانی،اجرای سرود، مداحی و تجلیل از خانواده های شهدا از برنامه های این مراسم بود.

 

تکریم شهدای اقشار یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار و قابل تقدیر است

 

تکریم شهدای اقشار یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار و قابل تقدیر است

 

تکریم شهدای اقشار یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار و قابل تقدیر است

 

تکریم شهدای اقشار یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار و قابل تقدیر است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 455
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13960

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 519
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3650
بازدید سال:91179
بازدید کل:2461505