عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ساختمان اداری پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد

با حضور فرماندار آزادشهر و به مناسبت دهه مبارک فجر :

ساختمان اداری پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد

 ساختمان اداری پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد

ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان آزادشهر در هفتمین روز دهه مبارک فجر به‌ صورت متمرکز با پروژه‌های پزشکی قانونی کشور و ارتباط ویدئو کنفرانسی رییس این سازمان با حضور فرماندار آزادشهر ، مدیرکل پزشکی قانونی گلستان و برخی مدیران قضایی و اجرایی منطقه شرق استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم گفت : برای عملیات اجرایی ساختمان پزشکی قانونی آزادشهر که در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۶۰ مترمربع در محل سایت اداری شهرستان ساخته شده، مبلغ ۳۴ میلیارد ریال از اعتبارات ملی سازمان پزشکی قانونی کشور هزینه شده است.

حسین زارعی مدیر کل پزشکی قانونی استان گلستان در این مراسم گفت: با احداث ساختمان پزشکی قانونی آزادشهر که در حوزه معاینات بالینی به مراجعه کنندگان از این شهرستان و شهرستان رامیان خدمات خواهد داد، تعداد مراکز پزشکی قانونی گلستان به هشت مرکز افزایش یافت.

وی اضافه کرد: پزشکی قانونی گلستان به لحاظ تعداد مراکز، نیروی انسانی متخصص و اعتبارات کمبودهایی دارد و به همین جهت پوشش خدمات آن به‌صورت منطقه‌ای انجام می‌شود.

زارعی ادامه داد: اکنون بیشترین مراجعان به مراکز پزشکی قانونی گلستان مربوط به معاینات سرپایی‌ها، تصادفی‌ها، نزاع‌ها و موارد خاص، سلامت روان و معاینات تخصصی که توسط مراجع قضایی ارجاع می‌شود، می‌باشد.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: عمده فعالیت این نهاد در چهار بخش "معاینات، تشریح، کمیسیون، آزمایشگاه" است که فقط در گرگان این خدمات کامل به‌صورت انجام و در سایر مراکز  یک یا چند فعالیت آن ارائه می‌شود. 

وی افزود: براساس آنچه که از مرگ و میرها به مراکز پزشکی قانونی گلستان ارجاع می‌شود، بالاترین علل مرگ و میر در استان مربوط به تروماها و تصادفات رانندگی است. 

زارعی اضافه کرد: پزشکی قانونی گلستان در چند سال اخیر سه مرکز در کلاله، گنبدکاووس و آزادشهر افتتاح کرد و برای سال آینده در هفته قوه قضاییه اداره پزشکی قانونی گرگان و اداره کل و تا پایان سال ساختمان کردکوی را آماده افتتاح خواهیم کرد.

در مراسم امروز ۱۱ پروژه پزشکی قانونی در ۹ استان کشور به‌صورت متمرکز و ویدئو کنفرانس توسط "عباس مسجدی آرانی" رییس سازمان پزشکی قانونی افتتاح شد.

 

ساختمان اداری پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد

 

ساختمان اداری پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد

 

ساختمان اداری پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد

 

ساختمان اداری پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 426
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13933

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 537
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3668
بازدید سال:91197
بازدید کل:2461523